På gång och kalenderns uppgång och fall

Jag vet inte exakt när jag lade in På gång/kalendern på sidorna men den fanns med 1997 i alla fall:
k0.png


1999 hade layouten blivit lite mer kalenderaktig:
k1.png


Inte så mycket hände med upplägget de kommande åren, så här såg det ut 2002:
k2.png


2004 såg det ut så här:
k3.png


Så här såg det ut 2014 innan bytet av forumsystem, inte mycket hade ändrats sedan 90-talet:
k4.png


2014 i samband med bytet av forumsystem kom det in en ny kalender som jag tyvärr inte har någon bild på, den skapade även trådar av det som lades in i kalendern, så här:
k5.png


2015 ändrade jag upplägget för att ännu bättre integrera På gång som en del av radannonserna och forumet:
k6.png


Tyvärr har intresset för att lägga in evenemang, träningar och annat på gång i hästsverige minskat rejält de senaste åren. Just nu finns inget inlagt. Om du vill fylla på med något kan du göra det här:
https://www.bukefalos.se/forums/annonser.54/
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Nedan har jag försökt samla de viktigaste (tekniska) händelserna under 20 år: 14 maj 1996: Sidorna görs tillgängliga på internet. 10...
Svar
0
· Visningar
1 255
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Länksidor var något som var populärt i internets barndom. Troligen p.g.a. att det inte fanns så många sidor inom ett ämnesområde och...
Svar
0
· Visningar
1 190
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den första större avdelning som lades in på mina hästsidor var radannonserna, det skedde 10 augusti 1996, till en början lade jag in dem...
Svar
0
· Visningar
1 067
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Forumet är utan tvekan den största och viktigaste delen av Bukefalos. Man skulle kunna tro att det alltid varit så, men icke...
Svar
0
· Visningar
1 022
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp