Bukefalos 25 år!

på söndag är de fölmönstring..

LadySara

Trådstartare
ska dit å spana på några som man känner som ska visa sin gobitar.. man vill väl helst ta hem hela bunten.. nån när som ska visa sina på mönstringen iår?? eller kanske redan har visat??

S

stommen

Vi ska visa våra två busfrön 14 september på Grevagården. Det ena stofölet är 5 månader e. Electro - Looping och ser urläcker ut och medans den andra tjejen är 3 månader e. Saigon - Master och tyvärr inte riktigt lika fin i kroppen just nu. Men det sak bli spännande att få höra kritiken och se vilka poäng de får.

Ylva

Liknande trådar

Avel Hej, har ett sto som fölade iår, 12e maj, så fölis är snart 3 månader. Både sto och föl är självständiga individer, vilket kan var...
2
Svar
30
· Visningar
1 357
Övr.Hund Vad har ni på era hundar för att de ska synas i mörkret? Vi bor där det är mörkmörkt under den halva av året som nu raskt närmar sig...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 077
  • Artikel
Dagbok Idag tänkte jag att jag skulle skriva lite mer om mina ponnysar! Men först så tänkte jag säga lite om hur det går för mig just nu med...
Svar
2
· Visningar
369
Övr.Hund Behöver akut hjälp! Vi har köpt en valp (8 veckor, storpudel) som vi bara har haft några dagar men det visade sig direkt när vi fick...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp/Unghund - klarar 'otroligt' lite (eller?)
  • Annonsera mera hundar

Hästrelaterat

• Hästtransporter
  • Ridskoleryttare 2021

Omröstningar