På Spåret 2017

Killaloe

Trådstartare
Nu är det snart dags igen och årets deltagare släpptes i förra veckan. Vad tror ni om året? Några favoriter? Några ni helst inte hade haft med? Och såklart, vilka vinner?!

Årets deltagare
Kristin Lundell och Johan Hilton

Kalle Lind och Isobel Hadley-Kamptz


Ronny Svensson och Annelie Rydé

Sigge Eklund och Malou von Sivers

Martina Haag och Peter Magnusson

Amie Bramme Sey och Gunnar Bolin

Anders Johansson och Marianne Ahrne

Johan Olsson och Denise Rudberg

Josefine Johansson och Johar Bendjelloul


Själv är jag så glad över att Kalle och Isobel kommer tillbaka! Dom var så himla duktiga! Josefin och Johar har jag också väldigt höga förhoppningar på, jag ÄLSKAR Josefin :love:

Sen fattar jag att Kristin och Johan kommer tillbaka men jag hade helst sluppit dem i år :o Även Annelie och Ronny tyckte jag var rätt tråkiga förra året så hade gärna sett några andra tävlande i stället. Sigge och Malou var också ett sånt par från förra året som lika gärna kunde ersättas :angel:

Jag hoppas så himla mycket på att Kalle och Isobel den här säsongen, vore så fint om de vinner i år :love:
 
Jag håller med dig, Kalle och Isobel som vinnare!

Sen gillar jag ju att Martina Haag är tillbaka och tror också att Ankan kan vara riktigt bra.
 
Hurra för bra trådstart!

Sällar mig till skaran som storhejar på Kalle och Isobel, nästa favoritpar tror jag också är Josefine tätt följd av Ankan. Räknar ner till 8 december! :bump:
 
Jag ser gärna Johan och Kristin igen! Var på Stora Teatern igår och såg Främlingsleguanen, och efteråt intervjuade Johan Martina Montelius. Jag gillar verkligen honom.

Kalle och Isobel, ja, bra att de får revansch!

Ronny och Annelie - tycker att de är rätt tråkiga.

Sigge och Malou - jag älskar ju Sigge men tycker att Malou är rätt jobbig... vi får se om de kan redeema sig :)

Martina och Peter - älskar Martina, är mer svalt inställd till Peter som jag tycker är lite brötig och flamsig. Men vem vet, han kanske skärper sig i rutan.

Amie och Gunnar - har aldrig hört talas om någon av dem. (Eller det kanske jag har men det ringer inga klockor.)

Anders och Marianne - har ingen koll på Anders men känner ju till att det finns nån som kallas för Ankan... Marianne är ju kul, lite grand old lady sådär.

Johan och Denise - känner att jag har mycket dålig koll på Johan, Denise är nog både berest och allmänbildad

Josefin och Johar - jag älskar också Josefin! Johar har jag noll koll på.

==

Blev orimligt lättad när jag insåg att jobbets julfest inte krockar med premiären i år och undrar om jag ska ställa till med kalas i år igen... :D

Och jag är SÅ lättad över att slippa tjötröven Niva!
 
Och jag är SÅ lättad över att slippa tjötröven Niva!
Och jag älskar honom :D Fast jag är glad att ingen kom på tanken att låta Niva och Christian Olsson vara i samma lag :o Det hade blivit tjötrövigt delux även om jag älskar att lyssna på båda var för sig :angel:
 
"Här kommer Peder och pantern". :D
Ja han är helt fenomenal! Jag tycker också att det är så kul att lyssna på hur han verkligen går in i hästsporten med samma energi, konstiga formuleringar och gör ett bra jobb, trots att det inte verkar vara hans huvudområden. Han har alltid varit en fröjd att lyssna på när han kommenterar fotboll så det är roligt att han även kommenterar annat på samma sätt :D
 
Ja han är helt fenomenal! Jag tycker också att det är så kul att lyssna på hur han verkligen går in i hästsporten med samma energi, konstiga formuleringar och gör ett bra jobb, trots att det inte verkar vara hans huvudområden. Han har alltid varit en fröjd att lyssna på när han kommenterar fotboll.

Har du sett klippet där han refererar Sara Algotsson i OS? Han är lika rolig att titta på som att lyssna på. :D Engagerad var ordet!
 
Jag är glad att slippa Niva också :angel:
Man kanske måste tittat/lyssnat på honom en del innan för att uppskattahonom?
 
Jag är glad att slippa Niva också :angel:
Man kanske måste tittat/lyssnat på honom en del innan för att uppskattahonom?
Ja kanske? Jag ser ju honom i tv typ varje vecka och gillar hans analyser - men han är iofs väldigt ofta nära gränsen på när han är rolig och när han är jobbig. Så det kanske är så att om en ser honom ofta och är van, ja då är gränsen för när han är rolig respektive jobbig framflyttad eftersom en jobbat upp viss tolerans? :D
 
Jag gillar både Josefine och Johar skarpt! Svårare har jag för Denise Rudberg, Peter Magnusson och Malou von Sivers.
 
Jag är glad att slippa Niva också :angel:
Man kanske måste tittat/lyssnat på honom en del innan för att uppskattahonom?
Nä, om man lyssnar mycket på honom blir man VÄLDIGT trött. Karln pratar ohejdat och på utandning vilket gr att han är skitjobbig att lyssna på. :eek::mad: IMHO förstås. :up:
 
Nä, om man lyssnar mycket på honom blir man VÄLDIGT trött. Karln pratar ohejdat och på utandning vilket gr att han är skitjobbig att lyssna på. :eek::mad: IMHO förstås. :up:

Ja, dels det men även att han inte lät Charlotte Gyllenhammar prata överhuvudtaget (nästan), det tycker jag var det värsta. Jag är inte så särdeles förtjust i henne heller men han tog ju verkligen all plats och det är tråkigt.
 
Ja, dels det men även att han inte lät Charlotte Gyllenhammar prata överhuvudtaget (nästan), det tycker jag var det värsta. Jag är inte så särdeles förtjust i henne heller men han tog ju verkligen all plats och det är tråkigt.
Ja det håller jag helt med om! Sånt är verkligen skittrist! Hoppas ingen beter sig så i år!
 

Liknande trådar

Kultur Ingen På spåret-tråd i år? Ikväll börjar det ju! Vilka är era favoriter i årets gäng? Hörde något om att de skulle byta ut ett av...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: VLMF
·
Kultur Nu har årets deltagare släppts och den 30 november drar det igång! Har ni några favoriter? Några ni helst hade skippat? Vilka hejar ni...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 503
Senast: Ninnurur
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 328
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp