På Spåret 2018

VLMF

Trådstartare
Nu har årets deltagare släppts och den 30 november drar det igång!
Har ni några favoriter? Några ni helst hade skippat? Vilka hejar ni på? Vilka vinner?


Första gruppen:
Ebba Hultkvist Stragne, 34, och Samuel Fröler, 61

Bea Uusma, 52, och Kristoffer Appelquist, 43

Erik Ericson, 43, och Kjell Wilhelmsen, 51

Andra gruppen:
Emma Molin, 39, och Hanna Dorsin, 45

Amie Bramme Sey, 31, och Gunnar Bolin, 60

Josefin Johansson, 36, och Johar Bendjelloul, 43

Tredje gruppen:
Parisa Amiri, 28, och Gunnar Wetterberg, 65

Marianne Ahrne, 78, och Anders ”Ankan” Johansson, 44

Jesper Rönndahl, 39, och Elisabet Höglund, 74

Först och främst tyckte jag det var utråkigt att de inte släppte alla namn samtidigt utan gjorde en grej av det, känns lite överdrivet.
Sedan tycker jag det är lite väl tidigt att Elisabeth & Jesper redan är tillbaka. De var ju med tre år på rad nyss och vann två av de åren och kom tvåa en gång. "Tyvärr" är de ju ändå ganska roliga :D så det kan bli kul ändå, men tycker gott de kunde fått vänta ett par år till.
Ebba & Samuel känns ganska otippat, undrar vem som kom på den idén eller vilken publik de vill locka?
Amie & Gunnar gillade jag sist, kanske vinner de i år?
 
Jag tycker det vore superkul om Emma och Hanna kommer långt! Tycker dom är så himla roliga och bra!

Tycker dock det är trist att det är så många som kommer från Stockholm och är inom media/kultur så att säga. Det känns lite som om dom tappat lite bredd om en jämför med när ex Stefan Holm eller Hoa-Hoa var med. Så ja, jag tycker det är en trist utveckling men jag kommer såklart sitta bänkad ändå :D
 
Nu har årets deltagare släppts och den 30 november drar det igång!
Har ni några favoriter? Några ni helst hade skippat? Vilka hejar ni på? Vilka vinner?


Första gruppen:
Ebba Hultkvist Stragne, 34, och Samuel Fröler, 61

Bea Uusma, 52, och Kristoffer Appelquist, 43

Erik Ericson, 43, och Kjell Wilhelmsen, 51

Andra gruppen:
Emma Molin, 39, och Hanna Dorsin, 45

Amie Bramme Sey, 31, och Gunnar Bolin, 60

Josefin Johansson, 36, och Johar Bendjelloul, 43

Tredje gruppen:
Parisa Amiri, 28, och Gunnar Wetterberg, 65

Marianne Ahrne, 78, och Anders ”Ankan” Johansson, 44

Jesper Rönndahl, 39, och Elisabet Höglund, 74

Först och främst tyckte jag det var utråkigt att de inte släppte alla namn samtidigt utan gjorde en grej av det, känns lite överdrivet.
Sedan tycker jag det är lite väl tidigt att Elisabeth & Jesper redan är tillbaka. De var ju med tre år på rad nyss och vann två av de åren och kom tvåa en gång. "Tyvärr" är de ju ändå ganska roliga :D så det kan bli kul ändå, men tycker gott de kunde fått vänta ett par år till.
Ebba & Samuel känns ganska otippat, undrar vem som kom på den idén eller vilken publik de vill locka?
Amie & Gunnar gillade jag sist, kanske vinner de i år?
Ankan :love:
 
Fler än jag som är ett fan av Jesper ser jag, jublade när de gick ut med att han är tillbaka! Han är tveklöst den största anledningen till att jag kommer titta och till att jag överhuvudtaget har sett På Spåret tidigare.

Gillar även Ankan så det ska bli kul faktiskt. Behöver ett "vuxenprogram" att fylla ut min annars väldigt barnsliga vardag med :D
 
Josefine Johansson, Anders Johansson och Jesper Rönndahl är mina favoriter. Elisabet har jag fått svårt för på senare år men får överleva det :).
 

Liknande trådar

Kultur Ingen På spåret-tråd i år? Ikväll börjar det ju! Vilka är era favoriter i årets gäng? Hörde något om att de skulle byta ut ett av...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: VLMF
·
Äldre Nu är det snart dags igen och årets deltagare släpptes i förra veckan. Vad tror ni om året? Några favoriter? Några ni helst inte hade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 692
Senast: Killaloe
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp