På Spåret 2018

Alltså jag älskar normalt Jesper och tycker att han balanserar upp Elisabeth rätt bra, men idag var det plågsamt :o Tur Ankan och Marianne livade upp stämningen något :)

(Och jag fattar inte hur relativt unga människor öht har kunnat missa Bilbo och Sheeran? Tycker den spelades överallt och var omöjlig att missa även om en försökte :eek: :D)
 
Alltså jag älskar normalt Jesper och tycker att han balanserar upp Elisabeth rätt bra, men idag var det plågsamt :o Tur Ankan och Marianne livade upp stämningen något :)

(Och jag fattar inte hur relativt unga människor öht har kunnat missa Bilbo och Sheeran? Tycker den spelades överallt och var omöjlig att missa även om en försökte :eek: :D)

Jag kan ju inte hålla ordning på de där figurerna (avskyr filmerna och har bara läst Sagan om ringen för 30 år sen) så jag gissade på Frodo.
 
Jag har svårt för Elisabeth. Och så snopen hon blev när hon hade fel på första musikfrågan när hon ville briljera med sitt långa utlägg :angel:

Favvo-Ankan livade upp.

Gillade flygfilmen då den delvis var över mina trakter. :)
 
Jag kan ju inte hålla ordning på de där figurerna (avskyr filmerna och har bara läst Sagan om ringen för 30 år sen) så jag gissade på Frodo.
Det är ju iaf en rimlig gissning! Förstår om en inte har full koll på alla :) Men att helt missa båda grejerna och jobba inom media?!
 

Liknande trådar

Kultur Ingen På spåret-tråd i år? Ikväll börjar det ju! Vilka är era favoriter i årets gäng? Hörde något om att de skulle byta ut ett av...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: VLMF
·
Äldre Nu är det snart dags igen och årets deltagare släpptes i förra veckan. Vad tror ni om året? Några favoriter? Några ni helst inte hade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 692
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Vi som letar hus
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp