På Spåret

Killaloe

Trådstartare
Årets viktigaste tråd, såklart!
Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter? Kommer Elisabeth och Jesper att ta hemmet i år igen?

Tror ni det har hänt något nytt i själva programmet sedan förra säsongen? Och vad tror ni om "På Perrongen"? Hiss eller diss?

Grupp 1

Författarna David Lagercrantz ochViveca Sten.

FotbollsdomarenJonas Eriksson och f.d. proffsboxarenÅsa Sandell.

Programledarna Filip Hammar ochFredrik Wikingsson.

Grupp 2
Skådespelaren och programledarenPetra Mede och skådespelaren Peter Magnusson.

RadioprogramledarnaLouise Epstein ochThomas Nordegren

Författaren och dramatikern Aino Trosell och radioprogramledarenTina Mehrafzoon.

Grupp 3

Journalisten Elisabet Höglundoch komikern och radioprataren Jesper Rönndahl.

Programledaren Karin ”Kakan” Hermansson och Karins pappa Jan Hermansson, doktor i religionpsykologi.

Generaldirektören för Skolverket Anna Ekström och f.d. partiledaren för Kristdemokraterna Göran Hägglund.
 
Mina favoriter i varje grupp:
1 - Filip & Fredrik
2 - Petra & Peter låter spännande, känns som jag inte har koll på deras kunskaper så det kan nog gå hursomhelst
3 - Kakan och hennes pappa kan nog bli bra utmanare till Elisabet & Jesper, men de senare är nog mina största favoriter!

På perrongen har jag inte hört talas om innan, låter inte jätteintressant tycker jag.
 
Årets viktigaste tråd, såklart!
Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter? Kommer Elisabeth och Jesper att ta hemmet i år igen?

Tror ni det har hänt något nytt i själva programmet sedan förra säsongen? Och vad tror ni om "På Perrongen"? Hiss eller diss?

Grupp 1

Författarna David Lagercrantz ochViveca Sten.

FotbollsdomarenJonas Eriksson och f.d. proffsboxarenÅsa Sandell.

Programledarna Filip Hammar ochFredrik Wikingsson.

Grupp 2
Skådespelaren och programledarenPetra Mede och skådespelaren Peter Magnusson.

RadioprogramledarnaLouise Epstein ochThomas Nordegren

Författaren och dramatikern Aino Trosell och radioprogramledarenTina Mehrafzoon.

Grupp 3

Journalisten Elisabet Höglundoch komikern och radioprataren Jesper Rönndahl.

Programledaren Karin ”Kakan” Hermansson och Karins pappa Jan Hermansson, doktor i religionpsykologi.

Generaldirektören för Skolverket Anna Ekström och f.d. partiledaren för Kristdemokraterna Göran Hägglund.

Hägglund och Ekström kommer att bli riktigt vassa. Trosell och Tina kan bli farliga, men Jesper kan dra med sig Elisabeth. F&F kan alltid vända en match i Vem där.

golit ser fram emot att se Hägglund släppa loss sin humor. Hade kunnat vara ett drömpar med Jonas VP
 

"På perrongen" har jag ingen aning om vad det är för något :confused:

Jag kommer mest troligt heja på Elisabet och Jesper. Frågan är dock om jag kommer se alla program. Kakan är nämligen en person som jag verkligen inte står ut med och inte kan respektera så de programmen kommer jag ha svårt för.
Grupp 2 som helhet är jag nyfiken på.
 
Hägglund och Ekström kommer att bli riktigt vassa. Trosell och Tina kan bli farliga, men Jesper kan dra med sig Elisabeth. F&F kan alltid vända en match i Vem där.

golit ser fram emot att se Hägglund släppa loss sin humor. Hade kunnat vara ett drömpar med Jonas VP
Jag hoppas du har rätt! Det blev lite platt fall med Schyman tyckte jag, även om hon i sig är häftig så kändes det lite som fel forum. Kommer det kanske att bli så även för Hägglund? Spännande att se iaf!
 

"Förfest till På Spåret". Jag vet inte riktigt hur mycket mer info som släppts om det här (?) så det kan bli intreessant och bra eller totalt meningslöst känner jag spontant :)

Trist att du känner så för Kakan också, det påverkar ju sannerligen hela programmet om det är med personer som en inte uppskattar.

Aha, jag hoppas att det blir något roligt av det iaf :)

Det finns många människor som jag stör mig på. Däremot är det betydligt färre som verkligen får det att krypa i mig. Kakan är en sådan individ :mad: (Usch, jag blev rent irriterad nu för att jag inte kommer vilja se alla avsnitt :turd: )
 
"På perrongen" har jag ingen aning om vad det är för något :confused:

Jag kommer mest troligt heja på Elisabet och Jesper. Frågan är dock om jag kommer se alla program. Kakan är nämligen en person som jag verkligen inte står ut med och inte kan respektera så de programmen kommer jag ha svårt för.
Grupp 2 som helhet är jag nyfiken på.

Jag håller med, Kakan är inte min cup of tea heller.
 
Jag hoppas du har rätt! Det blev lite platt fall med Schyman tyckte jag, även om hon i sig är häftig så kändes det lite som fel forum. Kommer det kanske att bli så även för Hägglund? Spännande att se iaf!
Hägglund tror jag kan komma att bli underhållande!
 
Hejar nog på Elisabeth och Jesper i år igen! Mest för Jesper dock.
Petra och Peter låter otippat, kan bli hur som helst!

Hann tyvärr inte med biljettsläppet till publikplatserna i år så ingen förhandsinfo om klädval, Fredrik Lindströms hårbryderier och de tävlandes kisspauser.. :sneaky:
 
Jag var på en av inspelningarna så jag vet lite grann hur det går (det var matchen om sista slutspelsplatsen, eller vad man ska säga, de två bästa tvåorna så jag kan ju inte ens berätta vilka deltagarna var!) - men jag är superspänd ändå, förstås. Årets TV-höjdpunkt!

Det jag kan avslöja är att inga kisspauser ägde rum!
 
Jag var på en av inspelningarna så jag vet lite grann hur det går (det var matchen om sista slutspelsplatsen, eller vad man ska säga, de två bästa tvåorna så jag kan ju inte ens berätta vilka deltagarna var!) - men jag är superspänd ändå, förstås. Årets TV-höjdpunkt!

Det jag kan avslöja är att inga kisspauser ägde rum!

Åh! Lyckades du få biljetter :love: sjukt avundsjuk!
Jag svarade typ 3 min efter att jag fick mejl om att de släpptes. Gav 3 olika datum som jag kunde men de hann redan bli fulla innan jag fick min plats, sambon hade älskat att få se en inspelning.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp