JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Göteborgs-Posten)
Att bli trea i SM är ju inte så dumt. Eller... I alla fall kan ingen bli sämre.
Nu har körningen, efter två år, hittat tillbaka till Tjolöholm. Den stora publiken som kommit till slottsområdet i går fick se både hoppning och körning i strålande solsken.
http://www2.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=90068
Moderator
Vad gör vi? Del CCXXVII
Tjatter Hittade en fyra år gammal tråd där jag gnällde över att fingrarna hakar upp sig. Fyra år och jag har fortfarande inte sökt hjälp 🫣...
sthu
Alldeles nyss
Svar: 1 699
Visningar: 41 470
Allmänt
Autistic meltdown
Dagbok Ditt egenvärde har inget med huruvida du är bra eller dålig på något att göra. Ditt värde är att du är du och från vad du skriver här så...
monster1
4 minuter sedan
Svar: 310
Visningar: 20 361
Dagbok
Tjockistråden 5
Kropp & Själ Har du funderat på att ta hjälp av vården med GLP-1 - preparat?
Min kusin (som är en av mina närmaste vänner) har tagit Ozempic i snart...
LenaH
4 minuter sedan
Svar: 420
Visningar: 19 747
Allmänt
Kramar och ramar
Övr. Barn Jag har ju bara 1 barn, så har inte behövt handskas med såna konflikter. Däremot har katten varit som en lillebror, men inte för att slå...
skiesabove
Idag kl 16:12
Svar: 10
Visningar: 534
Barn
Vad gör vi? Kids edition del 5
Övr. Barn Här hemma härjar magsjuka.. Inte fått det sen jag var 18..alltså över 20 år sedan.
Inte kul alls. Ammar ju min blogg också. Svårt att...
Stålvilja
Idag kl 13:37
Svar: 1 433
Visningar: 77 370
Barn
Valp 2025
Övr. Hund Kvoten har ett ganska stort spann, från typ 1,2 till max 1,6 för valpar som kommer väga mer än 15 kg som vuxna, och max 1,8 för valpar...
AraSlei
Idag kl 16:47
Svar: 1 728
Visningar: 133 678
Hund
Hund för mig
Hundavel & Ras Mina/våra har varit/är sociala allihop. De vill gärna gosa med besökare etc. Någon har velat ha lite mer tid innan främlingar får röra...
tuaphua
Idag kl 14:57
Svar: 91
Visningar: 3 966
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Det bor en Bombay i mitt bostadsområde 😍
Träffade den när vi gick till parkeringen förut, så fantastiskt fin katt och väldigt social...
Bison
37 minuter sedan
Svar: 1 837
Visningar: 103 082
Katt
FÅRtråden
Lantbruksdjur Tycker den här damen kan börja lamma nu när det är helg.
Ajda
Idag kl 17:28
Svar: 1 208
Visningar: 235 551
Djur
Dressyrsnackis 20
Dressyr Jag brukar inte ha nåt att skriva om i den här tråden men idag har jag tränat dressyr på Freddie, säkert två år sen senast (han blir...
LenaH
22 minuter sedan
Svar: 609
Visningar: 33 952
Grenar
Bildtråd
Gnägg Vi mötte älg idag på livets första "släp"-häst tur med fölis 😱🫎Två stora bruna, de sprang förbi oss på 2 meters avstånd. Halle tog ett...
Morces
32 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Jag är lite rädd att det inte spelar så stor roll om de lever eller är bilder av djur, han verkar inte gilla dem oavsett! :laugh: Eller...
Lady_S
Idag kl 17:19
Svar: 1 134
Visningar: 93 845
Grenar
Är rökarna utrotade?
Kropp & Själ Hur vanligt är det egentligen att folk röker numera?
Har alla förbund haft effekt på att få färre människor att röka?
Startad av Inte_Ung
Idag kl 06:05
Svar: 103
Visningar: 2 028
Allmänt