På väggen i vardagsrummet

20190209_091440.jpg
 
En salig, underbar blandning :D ! En guldförgylld väggklocka (fransk pendyl), en förgylld antik spegel, en canvastavla med hästen som motiv, en stor tavla med Golden Gate-bron och en akustisk gitarr........ Älskar det...... :love:
 
Jag har denna jag köpte i Afrika
45181CE9-88D5-4199-9083-18583830BF6A.jpeg

Sen har jag en tavla med sprittema och en jack Daniels-poster :o:angel: Den senare vill jag byta ut dock. Den är mest kvar i brist på annat.
 
Enda väggen med dekoration i vardagsrummet. Bilden är från facebook därav texten. Jänkarna är alla som varit eller är i mannens ägo.

1549793835257.png
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
802
Senast: Praefatio
·
Hemmet Jag har ett ganska litet badrum som jag skulle vilja ha en tvättmaskin till. Hade helt klart varit enklare platsmässigt med en toppmatad...
Svar
4
· Visningar
551
Senast: Dorinda
·
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp