På väggen i vardagsrummet

20190210_131047.jpg
I matdelenen fondtapet.
 
Såhär ser vårt vardagsrum ut just nu, vi har akvarier precis överallt (förutom de mindre på bilderna finns det två stycken till a' 540/350l plus möbler som är under konstruktion bara i vardagsrummet..) Annars är det natur/djur som pryder väggarna precis som i större delen av hemmet :) Ber om ursäkt för dåligt ljus!!
 

Bifogade filer

  • IMG_20190210_182729.jpg
    IMG_20190210_182729.jpg
    193,7 KB · Visningar: 38
Så ser det ut hos oss. Längst till höger är ett foto en vän tagit på sambons jobb, lite svårt att se vad det är.

Mitt emot, ovanför soffan har vi ingenting än så länge. Letar efter en avlång tavla.
15498899560191022094054302659572.jpg
 
209EA483-2972-4ED5-A72B-B2FBB60AE33F.jpeg

På en liten snuttvägg :)
ovanför soffan i andra änden av rummet ska dessa upp så fort jag fått tag på en slagborr:
Cavwrap-su.jpg
Cavwrap-min.jpg

Cavwrap-Arb.jpg

Och dessa ovanför tvn:
the-lady-from-henan-prints.jpg
miss-white1592733-prints.jpg


Mitt hem är just nu en rätt vansinnig blandning av mid century modern, antika prylar, och Ikea, med inslag av katt. :p Lite rörigt men det är på väg åt rätt håll.
 
Visa bifogad fil 25260
På en liten snuttvägg :)
ovanför soffan i andra änden av rummet ska dessa upp så fort jag fått tag på en slagborr:
Cavwrap-su.jpg
Cavwrap-min.jpg

Cavwrap-Arb.jpg

Och dessa ovanför tvn:
the-lady-from-henan-prints.jpg
miss-white1592733-prints.jpg


Mitt hem är just nu en rätt vansinnig blandning av mid century modern, antika prylar, och Ikea, med inslag av katt. :p Lite rörigt men det är på väg åt rätt håll.
Varifrån kommer mineralpostern? Superfin!
 
Har svarta ramar med svartvita bilder på barnet när hon var liten och fina semesterbilder i lite olika storlekar.
Sedan svarta hyllor som jag har ett urval av fina saker ja vill ha framme (i liknande nyans, just nu mkt turkost/blå) har även en hel del värmeljshållare av olika slag, har en liten fetish ;)
Har även väggord! Inget jag egentligen skulle välja om jag skulle dekorera om, men det står Love love love ovanför tv:n i svarta bokstäver ;) till mitt försvar är det Beatlesinspirerat, i sovrummet står det All you need is love i samma bokstäver, Love love love är en textrad ur samma låt! Sovrummet har beatlestema!

Möblerna går i svart, grått, vitt och så har jag prydnader, kuddar, filtar etc i turkost, blått och cerise :)
 
Jag har massa foton av hundarna, men tyvärr lyckas jag aldrig hitta ramar jag gillar så än så länge hänger de i klumpiga, svarta IKEA-ramar...
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: Praefatio
·
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
634
Senast: nyttnick
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
642
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
843
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp