JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
På vikingahäst i vikingabygd
Moderator
Tips på hopphingst/ar med snällt humör
Avel Hej!
Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Startad av Gwengara
11 Mar 2014
Svar: 17
Visningar: 5 085
Avel
Mopedgäng skrämde hästar
Hästnyheter (GP)
Ett stort mopedgäng skrämde och jagade hästar i Eskilsby på lördagskvällen. Vittnen kontaktade polisen vid 19.30-tiden på...
Startad av Gunnar
16 Maj 2009
Svar: 14
Visningar: 1 551
Hästnyheter
Hundattack =(
Övr. Hund Min lillasyster blev attackerad utav en hund igår http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=509620 Jag satt på min häst o red när de...
Startad av proxygirl555
5 Aug 2009
Svar: 95
Visningar: 8 884
Hund
Framtidshopp för hoppningen
Hästnyheter (Göteborgs-Posten)
Förra helgen tog Sverige ett historiskt EM-guld i laghoppning för juniorer. De fyra guldryttarna i laget hoppas...
Startad av Gunnar
12 Aug 2007
Svar: 0
Visningar: 809
Hästnyheter
Annonsera mera hundar 2
Övr. Hund Gråhund som slutat jaga (ev pga spark från älg) och nytt hem sökes då det är synd om hon ska stå i hundgården resten av livet 🙃
(på...
Trott
1 minut sedan
Svar: 1 383
Visningar: 122 166
Hund
En virrig rastråd
Hundavel & Ras Vi har släktingar som haft två Pembroke Corgis.
Så glada, trygga, sociala och enkla hundar!
De hade två okastrerade hanar som aldrig...
tuaphua
16 minuter sedan
Svar: 68
Visningar: 2 391
Hund
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Har gett Nafs Devils Relief som kur i samband med igångsättning där det varit lite kämpigt med bakknän. De måste som jobbas för att bli...
Fiorano
14 minuter sedan
Svar: 1 849
Visningar: 133 386
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Linköpings svårklass blev inställd eftersom nära nog Sveriges alla svårklassryttare red i Örebro. Men de hade flera starter I MsvB...
Fiorano
37 minuter sedan
Svar: 964
Visningar: 80 863
Grenar
Vintertid
Samhälle Dags för vintertid. Bra, dåligt?
Själv är jag glad för att digitala manicker ställer om sig själva. Den analoga klockan i köket ställde...
Startad av MJLee
25 Okt 2025
Svar: 136
Visningar: 3 476
Allmänt