Paarden Bijoux

feel

Trådstartare
Ni som beställt därifrån, när man beställer färg på rad 1-2-3, visst är det uppifrån och ned?
 
Sv: Paarden Bijoux

Såvidare det inte är svängt så är det ju bara och vända det upp och ner?
Kan inte se någon logga som skulle visa att man vänt på det?
 
Sv: Paarden Bijoux

Mina har visserligen samma färg på rad 1 och 3 men så som jag förstod det när jag mailade dem efter att ha tabbat mig på ena beställningen så är det uppifrån och ner ja :)
 
Sv: Paarden Bijoux

Knapplån och OT
Är det dessa pannband som sitter på Premieratränsen (de med blingpannband)? Nån som vet?
 
Sv: Paarden Bijoux

Kan inte svara på om det är samma tillverkare (även om det känns väldigt troligt), men det är iaf identiska pannband:).
 
Sv: Paarden Bijoux

Nu har du ju fått svar på frågan, men måste tillägga att jag älskar mitt pannband! Hur vackert som helst (synd bara att hästen inte lever och kan ha det längre) och dessutom skickade de med "reservdelar" i en liten påse. Tror att nya hästen också kommer få ett så fort jag klurat ut vad hon kan tänkas passa i :)
 
Sv: Paarden Bijoux

Nej det är inte samma tillverkare på dessa. Jag köpte ett Premiera träns som inte passade min häst men ville ha ett sådant pannband så jag googlade frenetiskt tills jag hittade ett "likadant" sen att jag fick designa det själv gjorde ju inte saken sämre :d

Skillnader mellan är att "niten" som håller ihop öglan inte syns på Premiera på PB är den synlig. Söljan till rundsydda huvudlag är i den färgen du valt som fäste till stenarna på PB och Premieras är i läder.

Jag älskar mina pannband och är inte ett dugg ledsen över att jag inte behöll tränset. :up:

DSC_0399-600x400.jpg

DSC_0376-600x400.jpg
 
Sv: Paarden Bijoux

Ah, men just själva utformningen med stenarna är väl exakt likadan? Ar då alltså bara "kandardelaren" som är olika:)? Vansinnigt snygga är dom iaf!
 
Sv: Paarden Bijoux

Ja, själva blingdelen är likadant utformad :D lädret och slöjorna är det enda som skiljer egentligen, PBs läder är mjukare än Premiera (det jag fick iaf) :)
 
Sv: Paarden Bijoux

+ ni andra som svarat :)

Ja, jag tycker de ser väldigt lika ut på bilderna. Har dock hört att det som sitter på Premiera inte håller så bra, att stenarna lossnar. Kan undra om det är bättre kvalitet på PB-pannbanden. Är sugen på att beställa ett Premieraträns men kan inte bestämma mig för vilken modell (plus att jag inte vet vilken färg än, håller på att leta annan sadel och vill avvakta tills jag vet vad den blir i för färg).
 
Sv: Paarden Bijoux

Finns det någon svensk sida man beställer ifrån? Den från utlandet hittade jag.. någon som har prisuppgifter?
 
Sv: Paarden Bijoux

Nej, du beställer direkt från Holland. De aktuella priserna står på hemsidan. För mig tog det 10 dagar från beställning till att de låg i brevlådan, mycket trevliga och smidiga att ha att göra med! Mina kostade strax över 600 för båda inkl frakten till Sverige. Väl värt de pengarna. :)
 
Sv: Paarden Bijoux

Vilket betalningssätt använde du? Tryckte i via bank men de uppgifter jag fick i mailen funkar inte på min Internetbank. Har mailat och frågat om pay pal i stället...
 
Sv: Paarden Bijoux

Jag betalade via internetbank. Var däremot tvungen att "aktivera" utlandsbetalning via banken osv, var lite krångligt men fick hjälp av mamma ;)
 
Sv: Paarden Bijoux

Jag kom på att båda hästarna borde få varsitt fint pannband så jag makulerade den första beställningen och betalade med Pay pal andra gången. Det gick super, nu ska grejerna vara skickade! :d
 
Sv: Paarden Bijoux

Åhh vad roligt! Vill också ha ett nytt sånt pannband när jag får hem lill-tösen och har hittat sadel till henne :) Lite onödigt med tanke på den enorma pannluggen med fina pannband egentligen, men jag får väl fläta ;)
 

Liknande trådar

Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
3
· Visningar
296
Senast: manda
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 122
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
469
Senast: Silver Girl
·
Bro
Anläggning Ska gå med 3 hästar på samma gång till en hage över en bro 1 stor häst och 2 shettisar leder dom tillsammans. Bron har ett staket som är...
Svar
3
· Visningar
359
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp