Packning - ridläger

F

FridaW

Ska till ett ridläger i sommar, första gången jag är på ridläger ;) Det är egentligen ett fälttävlans läger, men nu ska jag komma till saken :D Jag undrar iaf vad man behöver ha med sig. Typ packningslista :p Är övertygad om att jag kmr glömma någonting ifall jag inte har packningslista när jag packar, risken är också att jag glömmer nånting när jag skriver packningslistan (är en allmänt förvirrad person :D) så hjälp mig nu buke ! :D
 
Sv: Packning - ridläger

Ska till ett ridläger i sommar, första gången jag är på ridläger ;) Det är egentligen ett fälttävlans läger, men nu ska jag komma till saken :D Jag undrar iaf vad man behöver ha med sig. Typ packningslista :p Är övertygad om att jag kmr glömma någonting ifall jag inte har packningslista när jag packar, risken är också att jag glömmer nånting när jag skriver packningslistan (är en allmänt förvirrad person :D) så hjälp mig nu buke ! :D


PS!: Glom inte hjalm. :p Det glomde jag nar jag skulle pa ridlager forra sommaren sa efter halva vagen fick vi aka och hamta den. :smirk: :rofl: Det var typ en av de viktigaste grejerna. Snacka om vilken bra packningslista jag hade. :p :D
 
Sv: Packning - ridläger

Jag ska också ha med egen häst på ridläger i sommar, så jag behöver också packningslista....;) :d
 
Sv: Packning - ridläger

Jag ska också på ridläger med min (egna) sötnos :) Behöver också tips på vad man ska ta med sig (har fått en packlista, men den var ju inte direkt något gudarna hade välsignat), huvudsaken är väl att jag tar med mig kusen, lär bli ganska pinsamt annars. :angel:
 
Sv: Packning - ridläger

Jag har några tips iallafall...

Skriv en lista tidigt, läs igenom några gånger och skriv till allt ni kommer på allt eftersom. Ta med precis allt, det är bättre att stryka bort saker i slutet. Dela upp packningslistan i ridkläder/ridutrustning/vanliga kläder/skor/necessär/småsaker osv.

Ska se om jag hitter min gamla lista, lycka till så länge...
 
Sv: Packning - ridläger

Googla på "ridläger + packlista" och du får massa smarta svar.
 
Sv: Packning - ridläger

Mitt tips är att du inte ska ta med allt för mycket "vardagskläder". Ni kommer ändå gå runt med ridkläder hela tiden :banana:
 
Sv: Packning - ridläger

Precis, och ta inte mer överflöd till hästen som du ändå inte använder till vardags. Det du däremot bör ta med är reservgrejer som är svåra att klara sig utan, typ en extra grimma och grimskaft. Självklart för vissa, men man vet aldrig. :)
 
Sv: Packning - ridläger

jag glömde min kudde förra året :D haha överlevde men inte sov ja superbra precis :smirk:
ska oxå på fälttävlansläger med hästen i sommar :D (ska ta med en kudde den här gången :P)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: monster1
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 746
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Kära allvetande buke! Har sökt lite (YH)utbildningar till hösten, som jag såklart hoppas komma in på :) Dock är jag också anställd, och...
Svar
10
· Visningar
1 532
Senast: Lightzone
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp