Padd under nosgrimman

Cashmir

Trådstartare
Satt och letade lite i TR men hade ingen riktig tid att söka ordentligt, så tänkte slänga upp en tråd så länge.

Får jag tävla med en kavalkade-padd under nosgrimman (framsidan, alltså över nosryggen)?

dsc_3203_204477133.jpg
 
Sv: Padd under nosgrimman

Ur TR: "Mjukt fodrat skydd får användas på nackstycke och/eller på insidan av nosgrimman under hakan"
 
Sv: Padd under nosgrimman

Jag gick fram till en på dressyrtävling å frågade vad det var (för jag hade problem med mitt hackamore och det såg ut som en lösning), ryttaren sa direkt "MAN FÅR HA DEN ENLIGT TR" :D

Hehe, jag var mest nöjd å hitta en lösning :D
 
Sv: Padd under nosgrimman

Jag har lyxen att stå i samma stall som en domare, och jag ville ha padd under nosgrimman då min häst hade skav ifrån den vanliga grimman men precis där nosgrimman går. Han tipsade om att jag kunde klippa en lång padd, lägga den under hakan på nosgrimman och låta den gå under hela vägen upp till framsidan ;)
Svårt att förklara men.. :p
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hittade precis en skittorr groda eller padda i en kruka men vid en närmare titt så lever den, om än knappt. Vad fan gör jag?! Har lagt...
2
Svar
22
· Visningar
2 288
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Nordthor
·
Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: Emiro
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 637
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp