Pälsglans

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Love_Lee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 49
  • Visningar Visningar 3 127
L

Love_Lee

Använder ni, var i så fall? Vilket märke tycker ni är bäst? Det varierar ju en del på hur länge dom håller i sig m.m..

Vet någon som heter typ Coat shine, vit platt flaska som håller länge..

Vill höra era åsikter!

Hoppas d e på rätt forum.. :o

Sv: Pälsglans

FoxFire...har testat en massa andra,men ingen slår FoxFire.

Ok tror vi har haft den innan.. Var ganska bra om jag inte minns helt fel..

Håller helt och fullt med ! FoxFire det är grejer det ! :bow:

Jag använder ngt som heter Main And Tail , det är ju som man hör på namnet egentligen till man och svans, men det är skit bra till pälsen också så jag använder det där också !

Carr & Day & Martin är bäst (enligt mig iaf :angel: )!
Lite dyrt men drygt...
Canter Mane & Tail Conditioner använder jag! :idea:
CC_93_4114.jpg

Foxfire kommer på god andra plats...

fragansia skrev:
Carr & Day & Martin är bäst (enligt mig iaf :angel: )!
Lite dyrt men drygt...
Canter Mane & Tail Conditioner använder jag! :idea:
CC_93_4114.jpg

Foxfire kommer på god andra plats...

håller med dig!! den är bäst!! .. luktar så gott :D

Equistar slår allt, till och med foxfire ;)
Annars funkar som sagt Foxfire rätt bra, Veredus är också okej liksom Carr, Day and Martin. Blask som absolut inte fungerar är Emin samt Eclipse

Foxfire :bow: :bow:
Sen har jag hittat någon kräm eller vad det är som heter Cowboy Magic. Man behöver bara jätte lite och den glänser som tusan och fungerar lika bra som pälsglans för att det inte ska bli tovigt.

Jag använder bara pälsglans i svansen till vardags, manen är så kort och blir dessutom hal att hålla sig i ;) Pälsen mår inte bra av en massa pälsglans, det täpper till alla porer.
Men till tävling sprutar jag pälsglans och droppar lite barnolja på ryktborsten, sen bli det glansigt :banana:

använder mest veredus, men det händer att en foxfire slinker ner i shoppingkorgen ibland

Jag har pälsglans från TIB. Köpt på eko. Håller lääänge och luktar prsika :d

använder foxfire, men köpte en gång en flaska vetroline tror jag det hette.. köpte det i finland kostade kring 180 kr/1½ liter .det var också bra, skyddade mot vatten och vind och smuts...

men foxfire slår allt ändå :D

Jag använder också Canter Mane & Tail Conditioner till min häst.
Jag är jätteförtjust i Carry & Day & Martins produkter överhuvudtaget och har mycket sadeltvål, pälsglans, man & svansutredning osv. av det märket!

Har FoxFire, den bästa jag provat! Har i bara i svansen för att den inte ska bli risig och sprödd.
Hade i pälsen på pållen men han blev hal som en ål så det skippar jag i forts! Han behöver det ändå inte för han är så blank i sig själv :love: :bump:

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 625
Senast: Edla
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
845
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 336
Senast: Görel
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 109
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Tratt och vattenskål
  • Senast tagna bilden XVI