PANIK PANIK!!! Hjälp fort!!!

F

fragvis

Har någon nån aning om hur pass vid en Albion XW är (gärna grader)??? Måste veta NU!

Tacksam för hjälpen!

mvh :bump:
 
Vet inte, men måste ju meddela att jag hittat den ultimata fjorddressyrsadeln! Red i den första gången i går och oh vad fint hon gick och vad skönt det var att ÄNTLIGEN ha en dressyrsadel som ej åkte fram på henne!

Har köpt en Cliff Barnsby Raven. :love:
 
Kanon!!! :bump:
VAd skönt att det löst sig till slut.
Kanske en CB Hopp skulle passa min klotbulle till häst då? :D
 
Möjligt. Fast de fanns inte i den största storleken i hoppmodell, tyvärr. Dressyrsadeln jag köpt nu är ca 112 grader vid. Min Amerigo 2+ är ca 100 grader så här snackar vi FET sadel. :D

Detta var en strl 5, hoppsadeln finns till strl 4 vilket kanske borde vara som en Amerigo 2+ då ungefär. :confused: Så det kanske räcker till för din kille ändå.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 337
Senast: Vovve
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 680
Senast: Sel
·
Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Bapelsin
·
Hemmet Finns det nån form av vinkeljärn/vinkelbeslag som man kan ha på rundade ytor? Har en pinnstol som börjar bli glapp i pinnarna undertill...
Svar
2
· Visningar
182
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp