Pankreatit - erfarenheter?

R

Raderad medlem 124573

Min 1,5-åriga katt har fått diagnosen pankreatit och står på behandling sedan ca 2v. Jag tycker dock inte att hon blir så mkt piggare och hon har fortf ont så fort vi tar bort morfinet…..
Har såklart kontakt med vet (har återbesök bokat på fre) men upplever inte att jag får så mkt konkreta svar tyvärr.
Ngn som har erfarenhet av dessa problem på katt? Vad jag förstår är prognosen oftast god men börjar tvivla när jag inte ser ngn förbättring 😢

Gärna solskenshistorier 😬
 

Liknande trådar

Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
7 818
Senast: skuggi
·
Hästvård Kan redan nu varna för långt inlägg, tror jag, men ska försöka korta ner historien så mycket som möjligt... Har haft min häst i 6 år...
Svar
15
· Visningar
4 763
Hästvård hej, behöver skriva av mig lite:), kanske kan ni dela med er av era åsikter och tankar:D... Så här ligger det till - jag har en...
Svar
19
· Visningar
3 154
Senast: Bleuh
·
Hästvård hej, behöver skriva av mig lite:), kanske kan ni dela med er av era åsikter och tankar:D... Så här ligger det till - jag har en...
Svar
0
· Visningar
959

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp