Pannband till Sidepull?

eldione

Trådstartare
Går det att köpa lösa pannband till sidepull nånstans? Jag kan ju inte ha vanliga eftersom det krävs två "öglor" :(
Visserligen har jag precis köpt nytt sidepull så jag behöver inte nåt nu, men hade vart kul att ha nåt alternativ...

Sv: Pannband till Sidepull?

det kanske går att ha ett vanligt" pannband om du lyckas trycka in båda remmarna i samma ögla? :confused:
har aldrig sett nån använda nåt annat pannband än det som sitter på när man köper det..
Säg till om du hittar nåt :)

:)

Sv: Pannband till Sidepull?

Kolla om inte närmsta sadelmakare kan tänka sig att göra ett åt dig!
Det borde inte va så dyrt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: cowgirl81
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
820
Senast: Blyger
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 567
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 579
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Radannonser

Hästnyheter

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21