• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bull Dozers Am. Bulldogs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 693
B

Bull Dozers Am. Bulldogs

Jag behöver ett pannband i blått! Något bra tips? Gärna ett sådant där flätat (fult) som var vanligt för 20 år sedan.

Sv: Pannband

Ja, superenkelt att fläta själv. Köp blått plastband, bara att veva på sen :) :D
Vill man att det ska hålla bättre kan man ju kleta lite klister på pannbandet innan man lindar på plastbanden.

köp plastband (eller eltejp :p) och gör ett själv :idea:

finns en tråd här på utrustning med instruktioner och illustrationer

Eller sammetsband och man behöver ju inte fläta i vitt och en färg utan kan ju ta två nyanser av blått....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
398
Senast: Elendil
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 913
Senast: Görel
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 735
Senast: Edla
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka