Pannbands-konto?

Terrehest

Trådstartare
Hej alla!
Jag vill gärna starta ett pannbands-konto på instagram där jag tillverkar olika pannband och sedan säljer dem.
Men jag behöver tips!
-Hur kommer man igång med kontot på instagram? Så att så många som möjligt kikar in och eventuellt kanske köper ett pannband! :)

-Tips på namn? Vill gärna ha något med Crowns. :)

Tack på förhand!:love:
 
Det finns ju redan en stor säljare i Sverige som har ordet crowns i sitt namn. Kanske ska du försöka välja ett annat, mer originellt namn?

Börja med att ha en affärsplan.
Hur mycket material har du råd att köpa in?
Vad kommer ett pannband kosta dig att tillverka och hur mycket kan du ta betalt för det? Välj ut några stora influensers och fråga om de vill ha ett samarbete med dig mot att du sponsrar med pannband. Kolla av så det följer regler för samarbete och reklam.

Du kan även ta kontakt med någon som är etablerad försäljare och fråga om de vill agera mentor åt dig, kanske komma med tips och goda råd. Ta inte kontakt med andra som säljer pannband, välj någon som säljer andra produkter.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har precis startat ett litet företag där jag tillverkar pannband, främst till travhästar. Jag vill så gärna skicka med...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: tara
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Kakis
·
Utrustning Hej Alla duktiga, kloka och snälla hästmänniskor som finns här på forumet! Nu vill jag ha råd av någon som provat bägge hacken på samma...
Svar
1
· Visningar
779
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Anemone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp