Pannlampor

I

Isidor

Jag vet att detta ämne har tagits upp förut men jag är ny här och har läst en del om pannlampor och det är en del som säger att dom på Clas ohlson är bra . Jag undrar vilka efter som det finns några att köpa där .
 
Jag vet inte hur de på Clas Ohlson är men den jag har är jättebra. Den är av märket Petzl och säljs i sportaffärer. Går att ha halogen-lampa i och ger då jättebra ljus. Kostar visserligen ca 400:-, lite mer än Clas Ohlsons men jag tycker den var värd det...

//Linda
 
Jag har en från Clas Ohlsson och den är jättebra.
Kommer inte ihåg vad modellen heter, men den har uppladdningsbart batteri. Bara att sätta i sladden, behöver aldrig byta batteri.
Sen har den två olika lampor. En halogenlampa som lyser jättebra, varar ca en timme. Och en annan lampa som lyser svagare och som lyser hur länge som helst.
Kostade runt 200-300 kr.
 

Liknande trådar

Utrustning Blir galen! Min gamla pannlampa gav upp efter många års trogen tjänst och jag tänkte passa på att försöka hitta en som funkar bättre för...
2
Svar
29
· Visningar
1 932
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Jag söker en nätt pannlampa med bra sken som jag kan ha när jag cyklar. Eftersom jag ska till tex föreläsningar så vill jag inte ha en...
Svar
12
· Visningar
508
Senast: MCP
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: liiinnea
·
Utrustning Jag har ju alltid ridit med pannlampa som funkat på alla mina hästar. Pannlampan är ju en lantis bästa vän stor del av året 😜 Men...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: FUNNY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp