Pappas flicka på hästgården...

Jag tycker den var väl värd att lyssna på. :up: Finns gratis 30 dagar eller som jag som haft storytel tidigare fick ett erbjudande om att komma tillbaks för 9kr första månaden.
 
Tycker den var bra och läsvärd.

Bra språk och viktig att lyssna på.

Hon var duktig på att hålla andras upplevelser utanför, det får de berätta om själv, fick jag tanken och det är starkt. Hon berättade givetvis om upplevelser som andra var involverade i men hur den personen kände sig eller upplevde saken lämnas till personen ifråga.

Sedan att man blir så jäkla förbannad och äcklad är ju en del av genren.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tjena! Är det någon som har förslag på var man kan leta efter hästgård att hyra? Vet om blocket och hästnet, men är där fler sidor? :)
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Läste och samlade på böckerna från Johanna Campbell kallad fullblodsserien när jag var liten. Är sugen på att få tag i böckerna igen...
Svar
8
· Visningar
866
Senast: Shixle
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 028
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp