Papperspåsar

Kamomilla

Trådstartare
Tror jag har letat igenom snart varenda butik i stan (Uppsala) efter vanliga bruna papperspåsar. Typ som godispåsarna vid lösgodiset men bruna.

Finns det någon som har någon aning om det finns någon butik som har dessa eller är jag hänvisad till nätet?
 
Sv: Papperspåsar

Brukar finnas vid champinjonerna i många butiker :)
Om du kan stå ut med något svamptryck alltså.
 
Sv: Papperspåsar

Hur många behöver du????

Har en hel hög, kan skicka några;) PM:a mig i såna fall:)
 
Sv: Papperspåsar

Där har jag inte ens varit, visste inte att de fanns. Säljer de till privatpersoner eller bara företag?
 
Sv: Papperspåsar

De säljer till privatpersoner. Handlar där då och då. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Papperspåsar

Har du kollat på Svanstedts (eller vad nu kontorsvaruaffären vid Kungshörnet heter)? Sen finns ju det ju även en pappersaffär nära Alina på Vaksalagatan, de har också påsar.
 
Sv: Papperspåsar

Nu har jag varit på Gullbergs och handlat :) Kommer gå dit mer gånger, de hade ju MYCKET prylar som jag inte visste jag behövde :angel:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 801
Senast: Tajger
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
419
Senast: starcraft
·
Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: Bison
·
AI
Samhälle Jag tänkte att vi kunde ha en tråd om AI. För visst finns det inte en generell tråd? Vad tror ni, kommer betaltjänster för exempelvis...
2
Svar
20
· Visningar
972
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp