Bukefalos 28 år!

Par och enbet i ett?

Opra

Trådstartare
Finns det några nackdelar med att ha en maratonvagn som man kan köra både par och enbet med?

Kommer köra shettisar i par och russ i enbet med den så det är en ganska liten vagn;)
 
Sv: Par och enbet i ett?

Jag har samma vagn till shettispar och enbet stor! Enda nackdelen för mig är att vagnen är aningen stor för mina ponnyer. I övrigt ser jag bara fördelar med att slippa ha två vagnar.
 
Sv: Par och enbet i ett?

Ska du tävla maraton i enbet? En par vagn är väl oftast något mer klumpig än en enbet vagn. Men ska man inte tävla så spelar det ju inte så stor roll.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Under året väntar både VM för fyrspann och enbet, men inte minst - ungdomarna kör hemma-EM på Flyinge. Nu står det klart vilka som kan...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
404
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej, jag är utomlands och har lite impulsivt bokat en uteritt på ett välrenommerat ställe med välmående hästar, jag har givetvis inga...
Svar
10
· Visningar
841
Senast: Lingon
·
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Hur få stilla händer?
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp