Bukefalos 28 år!

Paralympics 2016

Går inte triathlonen att se? Hade velat se svenskan som var med där idag.
Vet inte, de verkar sända sporter utan svenska deltagare i första hand. :down: :meh:Kollade femmannafotboll förut, då avbröt de mitt i bara för att säga hur det gått för svenskar i nån annan gren.
Andra dagar har det varit en massa rullstolsbasket i stället för sporter med svenskt deltagande.
Men man kan tydligen kolla på nätet också. Svtsport.se tror jag det är men om man går in på SVT.se så borde det finnas vidare info där.
 
Vet inte, de verkar sända sporter utan svenska deltagare i första hand. :down: :meh:Kollade femmannafotboll förut, då avbröt de mitt i bara för att säga hur det gått för svenskar i nån annan gren.
Andra dagar har det varit en massa rullstolsbasket i stället för sporter med svenskt deltagande.
Men man kan tydligen kolla på nätet också. Svtsport.se tror jag det är men om man går in på SVT.se så borde det finnas vidare info där.

Har letat på sportsidan + svtplay men inte hittat. Verkar sändas mycket som innehåller nån form av boll, dvs det jag är totalt ointresserad av att se :down:
 
Jag såg att en svensk vunnit guldmedalj i simning också :D Jag har inte lyckats se speciellt mycket, men lite här och där och blivit imponerad av hur duktiga folk är (precis som alltid när jag tittar på andra sporter än fotboll :angel: )
 

Liknande trådar

Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
345
Senast: lytesout95
·
Samhälle Den 24:e augusti startar Paralympics och SVT sänder. Mer info om sändningstider här (kan ändras)...
Svar
12
· Visningar
906
Senast: Rosett
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
809
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Hästnyheter SVT Sport sänder världscuphoppningar från Basel på söndag. Med bland annat svenske världsstjärnan Henrik von Eckermann på plats. Se vår...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp