Parelli på TV4fakta

D

diny

Har aldrig sett hans arbete utan bara läst förut. Blev helt facinerad trots att det var ganska kort om hans arbete. Han hjälpte en som letade blodlinjer bland mustangerna från de första spanska hästarna. Pat hjälpte till att fånga en flock mustanger för blodprov och han jobbade med dom och dag 2 kunde de lugnt och stilla ta blodprov på hela flocken. Hästarna stog lugna och avslappnade i grimma medans de togs.

Nu måste jag bara råna en bank så jag kan köpa lite av hans filmer :D
 
Sv: Parelli på TV4fakta

Hej diny

Köp Level 1 istället av en film. Du för mycket mer info hjälp, men du kanske vet det redan. Vi har PNH träffen nästa helg om du är intresserad.

Han är jätte bra när du får ser vad han kan gör med hästar

När var det på tv4 fakta? Och vad hetta det på programmet?
 
Sv: Parelli på TV4fakta

Å, jsg vill också se det pogrammet. Var det nyligen, går det på repris?:)
 
Sv: Parelli på TV4fakta

Smultronblomma skrev:
Å, jsg vill också se det pogrammet. Var det nyligen, går det på repris?:)

Det var en repris som sändes igår eftermiddag.
"Naturtimmen (R)
America's Lost Mustang (org.) "
 
Sv: Parelli på TV4fakta

Synd att de mesta parelli sakerna är på tok för dyra för en sjukpensionär.

Ska ni träffas i Orsa eller Lima?
 
Sv: Parelli på TV4fakta

Typisk för de som jag hjälper med hästarna är borta den helgen och tävlar. Några av hästarna har exem så de måste stå inne på nätterna och kan inte tas ut före värsta knotten gett sig på morgonen och tas in innan knotten börjar igen.

Är det bestämt när du kommer till orsa nästa gång?
 
Sv: Parelli på TV4fakta

Inte än. Det är svårt med allas arbetet och semester. Men vi hör av oss till dig när det är en datum.

Sen kommer de till JM här också i juli
 
Sv: Parelli på TV4fakta

Suck, den missade jag...:(
 

Liknande trådar

Träning Jag har problem med min häst som är dåligt musklad och blir springig (går/springer snabbt och slarvigt så att hon nästan snubblar) när...
Svar
8
· Visningar
1 624
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
20 633
Senast: Amha
·
B
Hästhantering Hej. Har ett väldigt långt inlägg men även om ni tycker det är jobbigt så skulle jag verkligen bli glad om ni tog er tid och läste för...
2
Svar
37
· Visningar
4 168
Senast: Ponnytant
·
Hästhantering Jag har skrivit det här utifrån det jag har sett, och det här är min bild av ridskolor och hästarna som arbetar i dem. 10-åriga...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
14 034
Senast: Nemo1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp