Parkering Landvetter flygplats - Alternativ?

95johsv

Trådstartare
Jag hoppas på att kunna flyga snart igen, men vill då köra bil istället för kollektivtrafik till Landvetter. Finns det något alternativ som jag missar? Vissa flyg landar planerat 22:45 så minsta försening gör att flera alternativ låses 00-05 tex så jag inte kommer åt bilen. Dock är det inte säkert de tiderna kommer finnas så tar gärna förslag även med nattlåsning.
 
Jag hoppas på att kunna flyga snart igen, men vill då köra bil istället för kollektivtrafik till Landvetter. Finns det något alternativ som jag missar? Vissa flyg landar planerat 22:45 så minsta försening gör att flera alternativ låses 00-05 tex så jag inte kommer åt bilen. Dock är det inte säkert de tiderna kommer finnas så tar gärna förslag även med nattlåsning.
Landvetters egna parkeringar låses inte. Har använt dessa när jag behövt lämna bilen. Finns kanske billigare "nere i byn" men inte känt att de varit ett alternativ värt att välja.
 
Det finns i alla fall ett företag nere på byn som det kan vara mycket klokt att undvika. De sysslar med svart arbetskraft, ekonomisk brottslighet, använder kundernas bilar och i ett par fall har bilar "försvunnit".
 
Vissa flyg landar planerat 22:45 så minsta försening gör att flera alternativ låses 00-05 tex så jag inte kommer åt bilen.
Vilka parkeringar på flygplatsen låser man på nätterna? Aldrig hört och då har jag parkerat där massor i mitt liv. Det finns ju bommar på alla parkeringar, varför behöver bommarna låsas?
 
Vilka parkeringar på flygplatsen låser man på nätterna? Aldrig hört och då har jag parkerat där massor i mitt liv. Det finns ju bommar på alla parkeringar, varför behöver bommarna låsas?

Nej de låses inte utan alternativen runt omkring. Funderar på om det finns alternativ som är billigare. En vecka parkering var dyrare än flygbiljetten och med tanke att jag vill åka en vecka i månaden så blir det väldigt mycket pengar.
 
Nej de låses inte utan alternativen runt omkring. Funderar på om det finns alternativ som är billigare. En vecka parkering var dyrare än flygbiljetten och med tanke att jag vill åka en vecka i månaden så blir det väldigt mycket pengar.
Billigaste och enklast är nog att ta taxi isåfall helt enkelt och ha bilen hemma.
 
Det finns i alla fall ett företag nere på byn som det kan vara mycket klokt att undvika. De sysslar med svart arbetskraft, ekonomisk brottslighet, använder kundernas bilar och i ett par fall har bilar "försvunnit".

Ja, de har jag haft att göra med. Fick en intryckt kofångare och ingen ersättning alls, för de var ju inte de som hade gjort det :grin:. Den billiga parkeringen blev dyr för mig.
 
Ja, de har jag haft att göra med. Fick en intryckt kofångare och ingen ersättning alls, för de var ju inte de som hade gjort det :grin:. Den billiga parkeringen blev dyr för mig.
Jag beklagar. Tyvärr är du långt ifrån ensam.

Det finns en tråd på Flashback som ganska väl sammanfattar allt elände. Man blir matt över hur maktlösa våra myndigheter är mot folk som uppenbart missbrukar hela systemet.
 
Jag beklagar. Tyvärr är du långt ifrån ensam.

Det finns en tråd på Flashback som ganska väl sammanfattar allt elände. Man blir matt över hur maktlösa våra myndigheter är mot folk som uppenbart missbrukar hela systemet.

Nej, det vet jag om. De har inte superbra recensioner på Google Maps heller.
 

Liknande trådar

Mat Jag ska resa bort och får hjälp av vänner med min hund. En av de inblandade ska dessutom skjutsa mig till Arlanda och hämta mig där. För...
Svar
1
· Visningar
544
Senast: Nahar
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 321
R
Kropp & Själ Jag kan absolut ingenting om USA. Jag vet knappt vart nåt ligger och har aldrig varit särskilt pigg på att åka dit. Men - i år fyller...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 831
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Såå... Som jag skrivit tidigare så ska jag och min pv åka till Sverige här i sommar. Det blir hans första gång utanför Australien...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp