Parkering vid Friends arena.

Kicki_83

Trådstartare
En kompis och jag ska ner och se kvällsföreställningen på Horse Showen på söndagen. Vi funderar på att åka bil men vet att det brukar vara dåligt med parkeringar där.
Så tänker höra med er här på buke om ni har nå tips på bra parkering inom gångavstånd från Friends arena??
 
De ska tydligen öppna 1000 parkeringar i köpcentrumet som byggs bredvid för besökande.
Sen finns det 700 på andra sidan bron.

Ett tips är väl annars solna centrum. det kostar men det gör det överallt. Det går att gå (ca 20 min) eller ta tvärbanan en bit. Smågatorna runt om är knökfulla.
 
citat från hemsidan
"
Klart under nästa vecka
I början av nästa vecka uppdaterar vi vår hemsida med en karta där parkeringarna kommer att finnas tydligt utmärkta. Däribland 1 000 parkeringsplatser i det nybyggda garaget under Mall of Scandinavia i direkt anslutning till arenan."
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
597
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 677
Senast: TinyWiny
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
391
Senast: Fideli
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 123
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp