Bukefalos 28 år!

Parlanti Chaps

N

NaddeKarlsson

Var kan jag hitta långa Parlanti Chaps??? *desperat*

Osäker på var jag ska lägga tråden, moderatorn för flytta den annars!

Tacksam för svar:D
 
Sv: Parlanti Chaps

lättast är väl om du kontaktar Parlanti själv.
www.parlanti.com vet inte exakt vart dom håller till i Sverige, jag beställde mina stövlar i Falsterbo.
 
Sv: Parlanti Chaps

du beställer dem när de kommer till olika mässor i sverige.
Närmast tror jag det är Globen i Nov/Dec..men du kan ju maila/ringa dem o fråga!

jag fick vänta ca 8 v på mina, men de sa dom när jag beställde. nu har dom kommit iaf o jag är supernöjd :love: jag har korta.
 
Sv: Parlanti Chaps

Moderatorn tycker lite elakt att användare själva kan lista ut att ett utrustningsforum passar bättre än träna och tävla hoppning.

Moderatorn flyttar däremot snällt tråden.
 
Sv: Parlanti Chaps

enklast är väl att du beställer ett par när de kommer och ställer ut på mässor, ex scandinavium. Då tar de mått så att du får dem måttbeställda. Har själv ett par långa chaps från M.Decima som jag beställde via Ingdams....så underbara:love:
 
Sv: Parlanti Chaps

Jag köpte mina i en Parlanti monter på Sunchine Tour i Spanien. Men de har offtast med sig sådanna shaps på skandinavium,globen och så.. Men de hade typ 15 olika str så man behövde typ inte spec beställa jag har sjukt långa och smala ben och till mig hade de ett pår "färdiga" jättesköna är de också :)
 
Sv: Parlanti Chaps

De bor i skåne, utanför Sjöbo. Om man kontaktar dem så kan man komma hem till dem och beställa:)
 
Sv: Parlanti Chaps

du beställer dem när de kommer till olika mässor i sverige.
Närmast tror jag det är Globen i Nov/Dec..men du kan ju maila/ringa dem o fråga!

jag fick vänta ca 8 v på mina, men de sa dom när jag beställde. nu har dom kommit iaf o jag är supernöjd :love: jag har korta.

Har du ingen bild på dem? Jag är så trött på Dyon chapsen o mina nya Tolga som aldrig kan passa utan är för korta o stora... Vissa var Parlanti inte så mkt dyrare än dem?
 
Sv: Parlanti Chaps

jag betalade 1300 för de korta och ca 3 000 för de långa.
 
Sv: Parlanti Chaps

Ja men stövlarna är mycket dyrare. De ja vill ha kostar 700 euro! Tror det blir ett par short chaps istället, bara det att matchande skor också kostar 220 euro, så blir ju 440 euro totalt....lite väl mycket:p
 
Sv: Parlanti Chaps

Dyons är dyrare.. både de korta och de långa...

Dock tycker jag att Dyon har bättre kvalite en Parlanti på de korta.
Men Parlantis långa är bättre kvalite en Dyons långa

:D
 
Sv: Parlanti Chaps

14187538.jpg


där e mina.. dom kostade runt 1300:- med frakt om man räknar till svenska.
 
Sv: Parlanti Chaps

De så jättesnygga ut! O de var måttbeställda?
 
Sv: Parlanti Chaps

Tack för alla svar:D
Jag har ett par dyon chaps (korta), jag e super nöjd men jag hitta inga långa dyon chaps:S:P...eller någon som vet var det finns??:idea:
Men det ska bli ett par långa Parlanti Chaps så det blir nästa mässa:D

Det skadar ju inte att ha två:angel::rofl:
 
Sv: Parlanti Chaps

Vad fina det ser ut att vara! Hur länge fick du vänta på dem?
Tror ni att det skulle vart snyggt med ett par bruna sådana till en rödbrun hoppsadel?
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som vet var jag kan hitta en lista över transportörer som kör inom Sverige? Jag ska flytta hästarna i sommar rätt många mil, 75 -...
Svar
15
· Visningar
1 101
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 084
Senast: valy
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
936
Senast: Cattis_E
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
834
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • När den sista dagen kommer ...
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp