Parskaklar- bilder någon?

gadriel

Trådstartare
Är det någon som har bra bilder på parskaklar. Funderar på att göra men vet inte riktigt hur man ska konstruera dom för att det ska funka så bra som möjligt.
 
Sv: Parskaklar- bilder någon?

Har inte pars.. men skall försöka ta en bild på stallägarens vagn på måndag om du vill :) ?

Mvh
Emma
 
Sv: Parskaklar- bilder någon?

Ska du köra par ska du inte ha skacklar utan stång, en parstång. Den sitter imellan hästarna och på utsidan har dom ju bara draglinorna. Har inga bra bilder men det här kanske ger något?

PCmaraW.jpg

2sp_brustblatt_corel-billeder%20041a.jpg

2sp_Marathonkummet_schwarz_Helen-Cruickshank.jpg

2sp_Marathonkummet_schwarz_YI6018.jpg

(Lånade bilder)
 
Sv: Parskaklar- bilder någon?

Det beror väl på vad man ska köra??

rede.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Acto
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
370
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Nepenthe
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp