Påsar som blir varma när man trycker på dem

det finns på Jula... om du vet vad det är...det kanske bara finns här i Jönköping?? dom kan man koka å grejja me typ hu många ggr som helst...
 
Hej! :idea:Det finns sådana värmepåsar att köpa i jaktaffärer. Jag vet att vissa jägare använder dem i kängorna/stövlarna när de sitter på sina pass.. De är nog engångs.. I hälsokostaffärer finns det också att köpa.. Hoppas att du hittar dem någonstans i alla fall.
 
Vi har Jula i Västerås också.
Hur mycket kostar dom då?
Jag vill också ha såna man kan värma upp igen.
Har engångs nu men det blir dyrt i längden. :crazy:
 
Var på Jula igår, frågade en anställd där om påsarna, men neej han trodde att de inte hade det. Och jag orkade inte leta runt i den där jättestora prylsmockade affären.. :cool:

Ska köpa på Claes Ohlsson sen nån gång... Vet du vad jag och pålla gjorde igår då förresten? Rejsa!! :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Ja som rubriken lyder.. hur uppfattar ni era MH kängor? ¨ Jag har just fått hem ett par som primärt skall funka att ha på sig i...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Amelia
·
Ekonomi & Juridik Hej! varnar för låååååångt inlägg men behöver lite "Push" just nu... Har haft ett uppehåll från att vara hästägare på några år men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
14 649
Senast: fijja
·
C
Utrustning Ja hösten, vintern och de kalla dagarna är ju på ingång och då till samma problem som många lider av varje år... Hur ska man göra för...
Svar
9
· Visningar
3 647
Senast: arrak
·
F
Hästvård Hej! Jag har en shetlandsponny som är världens raraste lilla häst, men med eländiga hovar. Låååååååång historia och har inte tid att dra...
Svar
19
· Visningar
4 482
Senast: Flash
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp skäller på män
  • bandage på katt
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp