Eve

Trådstartare
finns det nått kul påskpynt som man kan ha framme förutom påskris?

gärna nått man kan pyssla merd själv?

tips mottages tacksamt!
 
Sv: påskpynt

jag ska köpa äggkoppar från panduro och måla. kanske en liten tupp att ställa i fönstret också:idea: (att måla själv alltså)
 
Sv: påskpynt

Jag är så trött på fula grälla påskägg (sånna att ha godis i) Så jag tog ett jättestort, målade det vitt, satte en spetskant runt om å satte dit en bild med decupage, blev jättebra!
 
Sv: påskpynt

Man kan doppa tamponger i gul vattenfärg och rita ögon och näbb på dem så har man påskkycklingar färdiga att hänga upp :rofl: Det har jag lärt mig av Grynet :D
 
Sv: påskpynt

Ta en snygg kruka/ skål/ korg - gärna vid modell. Blanda levande växter med kvistar, ägg (finns glas, urblåsta vanliga och allt möjligt) ... Går att lägga till blockljus och vad som helst beroende på storlek. Fint bordsarrangemang!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är på jakt efter bra friluftskläder att ha på mina hundpromenader. Är främst på jakt efter byxor, hade velat ha en friluftsbyxa fast i...
Svar
17
· Visningar
861
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
523
Senast: LovingLife
·
Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: Otherside
·
Hemmet Har en källarförråd som inte är för rolig. Dörren i sig är ok men entrén ned är verkligen allt annat än ok. Trappen fick sig nog en...
Svar
14
· Visningar
985
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp