Pass plus chip på araber?

Noteca

Trådstartare
Som säkert alla vid detta laget vet så skall ju alla hästar ha pass innan detta år är slut. Jag har en Partbred arab som har pass och är reggad hos ARAB, men hon är inte chipmärkt. En i stallet påstår nu att man MÅSTE ha chip också? Någon som vet? Hur gör man isåfall?

Tacksam för svar! :bow:
 
Sv: Pass plus chip på araber?

Nej du måste inte ha chip. Det räcker med hästpass.
 
Sv: Pass plus chip på araber?

TACK! då vet jag! Då var det som jag trodde! Är det så för alla raser eller hade hon blandat ihop med någon annan ras som kanske måste ha chip också? Nån som vet?
 
Sv: Pass plus chip på araber?

Noteca skrev:
TACK! då vet jag! Då var det som jag trodde! Är det så för alla raser eller hade hon blandat ihop med någon annan ras som kanske måste ha chip också? Nån som vet?

Vad jag vet så behöver ponnier ha chips...
Men än så länge är dte inte obligatoriskt för rena araber och Partbred Araber.....Men det kommer antagligen det också...
Så än så länge, som vargen skrev...pass räcker.

mvh
Carina
 

Liknande trådar

Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 194
Senast: Ramona
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 992
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp