Passfråga

_moa_

Trådstartare
har skickat med alla papper som behövs till Sif, trodde smarta Rebecka. Jag har skickat med kopian på signalementsbeskrivningn. Orginalet hittade jag liggande så fint i en av mina lådor:smirk:
Vad gör man? Ska ma ringa Sif eller tror ni det kommer funka ändå?
 
Sv: Passfråga

Det saknades åldersbestämming på min häst när jag skickade in alla papprena till Svenska häst avels förbundet för att ägaren envisades med att det räckte med ett intyg från henne hur gammal hästen var, men som jag sa till henne; man behöver ett intyg från vet. O så var det ju så jag tog ut vet som skrev intyg.
Sen kommer jag hem o ska lägga ner intyget i ett kuvert o funderar då över vad vet sa om vilket åaååer jag skulle skicka med????? Jag satt o tittade på dom, men sen slog det mej att självklart ska orginalet med för där var det en stämpel från vet som intygar att det är hon som inte syntes på kopiorna.
Så jag undrar vad som hade hänt om jag lagt ner en kopia?
 
Sv: Passfråga

ring till dom
om du skickat med fel saker bli det inget pass, tro vissa tom kan ta ut extra avgift för de.
så skicka in orginalet så fort som möjligt är mitt tips
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag står i kö för att chatta med sjukvårdsupplysningen, men frågar så länge. Jag behöver en remiss till öron-, näsa-, halsmottagningen...
Svar
7
· Visningar
427
Senast: FrDrake
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: IngelaH
·
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 665
Senast: Dentaku
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
3 981
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp