Bukefalos 26 år!

Passier Grand Gilbert???

Vala

Trådstartare
Någon som har en sådan? Hur är dom???

Har en hemma på prov till min häst nu eftersom Bates sadeln jag köpt inte funkade när man red...låg bara bra när hästen stod stilla...*suckar*

C

Cuaifeach

Min ridlärare hade en sådan sadel :love:. Helt underbar var den att rida i, lånade den ibland eftersom den passade dels hennes andra häst som jag red och den ridskolehäst som jag var skötare på.

Jag tycker att den gav bra stöd och att man fick en bra sits, det är lite individuellt beroende på hur man ser ut antar jag. :smirk:

Det är ett elände att hitta sadlar ibland, tror att jag provade närmare tio sadlar på min fd. foderhäst innan jag hittade DEN sadeln, sedan lyckades hon med konststycket att bli halt efter bara fyra månader... :crazy: :smirk:

Vala

Trådstartare
Oki. Längtar efter att få prova den på min häst för att se om den passar.

De e inte kul när dom blir halta.

Liknande trådar

Utrustning Trodde aldrig jag skulle posta en sån här tråd med bild med en sadel på hästens rygg, vet hur svårt det är att sia ngt.... Nu gör jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 140
Utrustning Hej! Står lite i valet och kvalet på om jag Hööks eksemtäcke skulle kunna vara en idé, det som heter Shield nånting. Köpte ett Fly...
Svar
3
· Visningar
174
Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
945
Utrustning Hejsan:) jag har ett liten fundering:) jag hade en dåligt passande sadel innan men efter köp av ny som passade bra då så har det inte...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Unghundar med stort motionsbehov
  • Blåsljud valp

Hästrelaterat

• Bildtråden