Passier pegasus/marcus ehning?

pomelo

Trådstartare
Nån som har en sådan eller ridit i en? Skulle gärna vilja se bilder och höra åsikter.
 
Sv: Passier pegasus/marcus ehning?

Googla eller sök på amerikanska/tyska/engelska ebay så borde du hitta en hel del bilder på nya/beg i olika vinklar...

Jämfört med Passiers modeller med PS bom så känns den mindre i sätet, den har dock mjukare säte, smal midja, inte jättestora stöd (men det kan man ju fixa om man vill ha mindre/större) och jag tyckte att man satt för mkt ovanpå sadeln istället för i.
Fördelen med den är ju dock att du har 10 års garanti på den ändringsbara bommen, och så är den billig för att vara en Passier (och den har samma fina läder, så den håller nog minst lika länge som en vanlig Passier..)
 

Liknande trådar

Utrustning Har häst med rak rygg vid arbete, stora skulderblad och stora bogrörelser och ganska hög manke, kräver riktigt bred kanal. Funderar på...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: TessanK
·
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Elvasaga
·
IT & mobiler Har ett liknande bifogad bild som varit bättre än andra jag testat vad gäller att reducera bort bakgrundsljud. Har dock senaste tiden...
Svar
2
· Visningar
510
Senast: Pegasus63
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • WE-tråden
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp