Passier sadlar

B

Bella_Bus

Ngn som har ngn passier, tänkte då mest på dressyrmodellerna? Har funderat på att köpa en passier Lenox? (stavas det så, eller Leonex?) Ngn som har ngn erfarenhet av den!!? :)
 
Jag har just köpt en Passier hoppsadel, en Comet FS. Köp INTE Lenox'en, är nästan hundra på att det är syntetbom i den, och Passiers syntetbommar är inget att ha..... Det ska vara PS Baum! Tror alla dom billiga Passiersadlarna är billiga just för att dom har syntetbom. Du kan kolla här vilka som har de "bra" bommen, och även se alla modeller och färger.
www.passier.com
 
okej, ja såg ju på sidan att det var det....
gud så synd! :(
 
Har en pasiier optimum som jag är mycket nöjd med :)

Lenoxen har jag provsuttit och det var stoor skillnad, mycket bredare för bäckenet, + att det ju är syntetbom.

En begagnad GG eller optimum kanske är ett alternativ.
 

Liknande trådar

Utrustning Har häst med rak rygg vid arbete, stora skulderblad och stora bogrörelser och ganska hög manke, kräver riktigt bred kanal. Funderar på...
Svar
7
· Visningar
1 280
Senast: TessanK
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
892
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Fetaost
·
Hemmet Vi är två långhåringar i hushållet som tappar massa hår hela tiden och hur ofta jag än försöker ta och fånga upp drivorna som samlas...
Svar
2
· Visningar
364
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp