Passport number

Sabo

Trådstartare
Håller på att lägga in en häst med engelskt pass i TDB och blir inte klok.. Det finns microchip nr i passet som jag skrivit in på chipnr, sen finns det passport number också men det lyckas jag inte förstå vad det är för något? Hittar inga fler nummer heller, borde det inte stå ett utländskt regnr någonstans? Hon är renrasig och hör till en stambok men har okända föräldrar, har hon ett stamboksnr någonstans då med?
 
Håller på att lägga in en häst med engelskt pass i TDB och blir inte klok.. Det finns microchip nr i passet som jag skrivit in på chipnr, sen finns det passport number också men det lyckas jag inte förstå vad det är för något? Hittar inga fler nummer heller, borde det inte stå ett utländskt regnr någonstans? Hon är renrasig och hör till en stambok men har okända föräldrar, har hon ett stamboksnr någonstans då med?
Har aldrig lagt in i tdb men när man ska skriva intyg och ref. till passet är det passets UELN-nummer som gäller.
Ibland kan passen ha ett nummer stämplat i kanten med.
 
Passport number kallas Unique Life Number / Numero unique d’identification på andra sidan om det är till någon hjälp. Det står på sidan med signalementbeskrivning, alltså där det är en häst och id-kontrollanten ritar tecken och virvlar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 900
Senast: Yrsel
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 628
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 870
Senast: EmmaW
·
Relationer Jag vet verkligen inte hur jag ska bemöta min pappa längre. Han är ständigt sur, bitter och tycker extremt synd om sig själv. För ett...
2
Svar
23
· Visningar
7 765
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp