Patellaluxation operation hund

Padiz

Trådstartare
Patellaluxation operation blivit sämre !!!
Hej snälla behöver hjälp!! Just operera min hund för patella . Vi skött rehab exemplariskt och anpassat våran lägenhet så han inte kan hoppa i soffan osv . Men nu till saken. Han hade vätska kvar i benet efter operation sen gick de bort (vi var inne med han ). Sedan helt plötsligt så blev han helt svullen runt knäet och kan ej använda benet . Vi var inne igen de tog prover . De skrev ut antibiotika ifall att men de var inte det heller . Jag är helt förstörd ! Varit hemma med han dygnet runt sen operationen . Någon som varit med om liknande ???
 
Hur lång tid har gått efter operation? Var det opererande klinik som undersökte?
Hur undersökte de? Bara palpation? Ligger knäet ok?

Att inte kunna använda benet alls låter inte alls bra :(
 
Hur lång tid har gått efter operation? Var det opererande klinik som undersökte?
Hur undersökte de? Bara palpation? Ligger knäet ok?

Att inte kunna använda benet alls låter inte alls bra :(
Det har gått 1 vecka . Hela knäet är svullet och knäcker när han försöker använda det . :(
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 194
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 290
Senast: Viva
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 315
Senast: Murphy
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 440
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp