Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Pay and Jump

"Pay and Lump" räknas som träning under tävlingsmässig form. Jag skulle kunna tänka mig att det vill se vaccinationsintyg.

En tävling utan konkurrens bedömmning. Bana och framhoppning som vanlig tävling. Inga priser, kostar inte lika mkt som vanligt.

C

Chrissie78

Sv: Pay and Jump

Precis vad jag också har undrat över länge men känt mig för dum för att fråga om. Men, ni menar alltså att t.ex jag, som endast rider en gång i veckan på lektionshäst, utan grönt kort, ryttarlicens eller någonting sådant, kan ställa upp i en pay and jump på någon av ridskolans hästar? :banana:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 4728 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Dottern önskar sig marinblå fleecelindor till sin ponny. Men, var hittar jag lagom små till en nätt b-ponny? Vanliga är väl 10 cm breda...
Svar
14
· Visningar
350
  • Artikel
Hästnyheter Tävlingssektionen i Stockholms Läns Ridsportförbund avråder nu föreningar i länet från att arrangera pay and ride, pay and jump, pay and...
2
Svar
23
· Visningar
1 711
Tävling Kom inte på någon riktigt bra titel, men hur som. Nu har jag varit ute lite och sett hur några Pay & Jumps går till på 3 olika ställen...
2
Svar
27
· Visningar
1 998
Hoppning Hej! Jag har en b-ponny som jag ridit in och håller på att utbilda. Hoppar just nu banor på 80 cm hemma och har varit ute på några pay...
2
Svar
31
· Visningar
4 589

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Betäckningar 2021

Omröstningar