Pay and Jump

J

Jejjan

Vad krävs för att få starta en Pay and jump, licens o.s.v??

"Pay and Lump" räknas som träning under tävlingsmässig form. Jag skulle kunna tänka mig att det vill se vaccinationsintyg.

En tävling utan konkurrens bedömmning. Bana och framhoppning som vanlig tävling. Inga priser, kostar inte lika mkt som vanligt.

C

Chrissie78

Sv: Pay and Jump

Precis vad jag också har undrat över länge men känt mig för dum för att fråga om. Men, ni menar alltså att t.ex jag, som endast rider en gång i veckan på lektionshäst, utan grönt kort, ryttarlicens eller någonting sådant, kan ställa upp i en pay and jump på någon av ridskolans hästar? :banana:

Liknande trådar

Tävling hej jag undrar om icke godkända hästar får tävla i pay and jump eller inte? :)
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: Sirap
·
Ridning Hej Skriver under nytt nick pga vill vara anonym. I helgen så var det en hoppryttare som under långa stunder red sin häst i rollkur...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: Fiorano
·
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
9 541
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar