Peace & Love 2013?

strawberrysylt

Trådstartare
Haha, ute i liiite god tid kanske, men någon som vet när biljetterna släpps? Och blir de billigare om man köper dem i god tid? Brukar det inte vara så? Funderar på att ge bort i julklapp ifall de hinner släppas.

:)



//r
 
Sv: Peace & Love 2013?

Än så länge är det väl inte ens helt klart att det blir festival igen.
Men de brukar ha billigare i början iaf!
 
Sv: Peace & Love 2013?

Vad jag sett ska biljetter (och första artistsläppen) dyka upp i slutet på oktober. Men antar att det kan dröja lite med tanke på deras ekonomi :crazy:
 
Sv: Peace & Love 2013?

Tack för svaren! Men vad säger ni? :crazy: Ingen festival? Det har jag inte hört något om och jag bor ändå i Mora, vilken koll jag har.... jag vill ha festival juu.


//r
 
Sv: Peace & Love 2013?

Ja de ligger 13 miljoner back (har jag för mig att det var, enligt nån artikel på dt.se) och så krockar de med den där nya i Norrköping. Men de kommer säkert igen, det är P&L ffs :love::D
 
Sv: Peace & Love 2013?

Oj, det var en hel del? Synd att de la pengar på Rihanna... Hade de skippat hennes pinsamma konsert kanske de hade legat bättre till... :angel:
 
Sv: Peace & Love 2013?

Jag tycker det är lite riskabelt att de drar ut på tiden nu så länge efter att Bråvalla släppte sina första band & biljetterna. Annars känns det som att många av dom yngre besökarna skulle kunnat hängt på P&L iaf ett år till, tills Bråvalla blir det som är "inne". Nu är det nog många som köper biljett till Bråvalla ändå, fast man inte helt vet hur det blir där.
 
Sv: Peace & Love 2013?

Alla: Men oj!! Aha, ja de har jag läst om, någon ny festival... men, hoppas P&L blir av! Jag har bara vart där o sett en konsert (The Ark) ett år för länge sen o sen va jag där nu iår o fick mersmak ju!

Sleepan: Jaaa, Rihanna hade de kunnat skippa!!


//r
 
Sv: Peace & Love 2013?

Enligt deras facebook sida så har dom då svarat alla att festivalen blir av och att biljetterna släpps snart, så vi får väl hoppas att det stämmer:)

Och om jag förstått det rätt så går själva festivalen bra, det är inte den som gått 13 miljoner i back. Utan det är alla dessa sidoprojekt dom hållt på med som gjort att allting gått dåligt.
 
Sv: Peace & Love 2013?

Tycker hon är grym egentligen, och den konserten hon hade i Sthlm förra året(den enda hon inte ställde in... :angel:) var fantastisk. Men på P&L var hon banne mig under all kritik!

KL

Måste säga att festivalen i Norrköping låter rätt lockande! :)
 
Sv: Peace & Love 2013?

Men äh, 20 mil kortare för min del jööö! :p
Dessutom blir jag galen på vissa saker på P&L. Nämligen att det är kö ÖVERALLT. GAAAH. Och så är det så förbenat långt till festivalområdet med. Men annars - mycket bra!
 
Sv: Peace & Love 2013?

Biljetterna släpps på torsdag!
Då kommer förhoppningsvis nåt artistsläpp också.
 
Sv: Peace & Love 2013?

Bah! Skatta dig lycklig, en annan bor ju i stan så jag campar inte men läget gör det ännu längre till festivalområdet - 2 km fågelvägen. Det är ingen ursäkt för att dissa P&L för nåt annat skit :p
 
Sv: Peace & Love 2013?

Men, kan la vara kul att testa något annat! :D
Kört Hultan 4 år, P&L 2 år så det känns som en fin plan att prova något nytt. Och i Norrköping kan jag få sova i en säng och låna gratis dusch om jag är sugen på det någon dag... :p
 

Liknande trådar

Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
774
Senast: Squie
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 114
Senast: Acto
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 528
Senast: MissFideli
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 858
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp