Peace & Love 2013?

Sv: Peace & Love 2013?

Då har du Siesta kvar att testa också ju =P Om du nu inte vart där redan, men inte skrev det... Visserligen VÄLDIGT mycket mindre än t ex P&L, men ändå =P Mysig på sitt sätt!


//r
 
Sv: Peace & Love 2013?

Jodå, där har jag varit två gånger :)
Kände mig dock så sjuuuukt gammal sist jag var där. Och det är typ tre år sen, haha. :p
 
Sv: Peace & Love 2013?

Och så är det klart nu att de går i konkurs.
Tycker det är lite taskigt att de försökte sälja in sig hos de som hade biljett till Siesta (som också gick i konkurs) och erbjöd rabatt på P&L-biljetterna bara förra veckan. Hoppas det inte var många som köpte...

Och jag är väl en av dom som påverkade resultatet, brukar alltid köpa biljett tidigt (innan jul), men iår har jag som tur var inte köpt någon.
 
Sv: Peace & Love 2013?

Det var väl någon förhoppning om att "alla" som hade biljett till Siesta skulle köpa till P&L, så de kunde rädda festivalen...

Tråkigt i alla fall, festivaldöden verkar ta i på riktigt nu. Och det blir väl en ond spiral det också, folk kommer inte våga köpa biljetter tidigt med risk för att festivalen ställs in... Den enda som egentligen känns säker fortfarande är väl Sweden Rock, ska nog mycket till för att den ska drabbas.
 
Sv: Peace & Love 2013?

Emmabodafestivalen har varit riktigt stark några år nu med, och läste att de räknar med att sälja ut rekordtidigt i år med:) Blev lite chockad att P&L ställde in, det var ju asmånga där förra året! De jag kände som var där var väl iofs inte jättenöjda.
 
Sv: Peace & Love 2013?

kl

Enormt tråkigt för framför allt Borlänge. Den där staden behöver allt liv den kan få.
Kan också tycka att det som Zaga nämner skötts lite fult, liksom Siesta som dagen innan konkursbeskedet gick ut med en "peppfilm" inför festivalen, för jag har svårt att se någon realism i att antalet Siestabesökare som skulle välja P&L istället skulle kunna rädda festivalen. Men ja, nu är det ju som det är, efter presskonferensen är jag i alla fall "glad" för egen del, jag hade nämligen tänkt köpa biljett igår men sköt upp det och tänkte göra det ikväll istället...
 
Sv: Peace & Love 2013?

Så sjukt tråkigt!:( Hade en toppenfestival förra året! Men men... Jättetråkigt med Siesta här hemma också, blä, blir ju inga festivaler kvar snart.



//r
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 114
Senast: Acto
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 521
Senast: MissFideli
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 854
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 057
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp