Bukefalos 28 år!

Pedegree klubb...

H

HORSEBABE

Någon här som är medlem där??
Står att man ska få ett valp paket (el. annat paket beroende på hur gammal hunden är...)om man är medlem där...
Kommer det automatiskt eller finns det någonstanns som man ska typ beställa det eller nåt?? Hittar inte det någonstanns på sidan...
 
Jag är medlem där, endast pga av valppaketet. :o :o

Men det var inte så spännande. Men en del fina häften med tips om valpens utveckling.

Man anmälde sig bara på deras sida så dök det upp efter ett bar dagar.
 
Det kommer automatiskt :) Fast jag tycker det enda som var bra i valppaketet var hundgodiset, Selma älskar det :)
 
Nej, det är gratis. Friskies har något liknande också, som också är gratis.
 
Kastade mig genast dit, smålänning som man är....men upptäckte att mina hundar är för gamla... ;)
 
Fast jag tycker det enda som var bra i valppaketet var hundgodiset, Selma älskar det

Japp, precis. Min älskar också det godiset så det var en av anledningarna som jag anmälde mig. :D :angel:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: sweep
·
  • Låst
Hundhälsa Jag hamnade för ett tag sedan i en diskussion med några uppfödare om det här med mentalitetsbeskrivningar av hundar. Uppfödarna var...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
10 189
Senast: Hedinn
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
345
Senast: lytesout95
·
Hundhälsa Valp 6 mån Harklade sig några gånger och fick upp slem för några nätter sen. Harklade så även några gånger på dagen. Ingen feber (38)...
Svar
15
· Visningar
1 129
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp