Bukefalos 28 år!

Pennyklubben

Soapbubble

Trådstartare
Prenumerera någon här på Penny&friends till sina barn?

Jag funderar om det skulle vara något för min hästtokiga 9-åring eller om det bara är dyrt skräp.
 
Det är samma som dåtidens Pollux. Dottern har t.o.m. fått några böcker i ny upplaga av det jag fick som barn. Så de har vi nu dubbel uppsättning av.

Men en del grejer är bra, mycket småsaker blir det. Böckerna har varit omtyckta men ett tag fick hon sina böcker utbytta mot girl-it böcker och det var inte uppskattat.
Vi sa upp prenumerationen någon gång i våras när hon blev 12 år.
 

Liknande trådar

Ridning Min syster med familj bor utanför Falun och en av döttrarna är hästtokig och vill rida turridning. Problemet är att det inte verkar vara...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Lhas
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 540
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 412
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 319
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp