Pepp efter tenta

Piek

Trådstartare
Jag har haft ett helvete med alldeles för mycket de sista veckorna både privat, med skolan och jobbet.
Kursen vi läser är skit svår och jag har kämpat med både blod, svett och tårar. Läraren är kass och kan inte lära ut och mina studiekamrater känner lika så vi har haft svårt att hjälpa varandra.

Nu idag hade vi en muntlig tenta. Jag har förberett mig och lagt så mycket tid och energi för att ha ett bra innehåll att presentera. Jag har verkligen kämpat för att förstå och lära mig. Presentationen blev för lång så jag kortade ner den för att hinna med innan tiden.

Men så kommer tentan och jag blir först ut genom lottning. Tog nervös är jag och ramlar in på mitt gamla manus så att jag drar över tiden med två minuter. De två minuterna var precis den sista av tre delar som skulle analyseras så den delen blir inte med i bedömningen 😭

Finns det nu någon chans att jag klarar det här? Innehållet inom tiden är bra och hyfsat korrekt, jag har tänkt lika som de andra med samma uppgift.

Jag behöver mest skriva av mig. Känner mig helt förstörd över att ev. Kugga pga tiden :(
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 030
Senast: Klara
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 502
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 406
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 658
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp