Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hund är pytteliten och har dessutom lågt ansatta klor. Därför tycker jag hela tiden de ser lite för långa ut. Det blir som aldrig så snyggt som på din bild.Tycker det verkar bero på hur klorna är ansatta. Dessa är fina, men hunden har också ganska högt ansatta klor.
Visa bifogad fil 180218
De små hundarna vi har har betydligt lägre ansatta klor, som är proportionellt längre. Det går inte att korta av dem mer. De är väldigt nära golvet och låter lätt. Tyvärr för mycket päls för att kunna ta ett vettigt kort.
Det blir inte våra andra heller, trots samma rutiner och, sett till pulpan, korta klor. Jag tror inte att det är fel eller något man kan göra något åt.Min hund är pytteliten och har dessutom lågt ansatta klor. Därför tycker jag hela tiden de ser lite för långa ut. Det blir som aldrig så snyggt som på din bild.
Gud, det är min mardröm att ha en hund som ska ha klorna så. Avskyr ljudet av klor mot golvet, så alla hundar som passas av mig brukar levereras hem med nyklippta klorUr fjärilars domarkompendium, under "Fel"
Klor som inte berör underlaget.
Skulle du göra det med min blev det nog mest blod.Gud, det är min mardröm att ha en hund som ska ha klorna så. Avskyr ljudet av klor mot golvet, så alla hundar som passas av mig brukar levereras hem med nyklippta klor![]()
Toppen när kan vi kommaGud, det är min mardröm att ha en hund som ska ha klorna så. Avskyr ljudet av klor mot golvet, så alla hundar som passas av mig brukar levereras hem med nyklippta klor![]()
Hahah alltid välkomna! Annars kommer vi till Skånehuset om du fixar kaffe & kaka!Toppen när kan vi komma![]()
Åh vad svårt med så svarta klor också!Så här ser min ut nu. Klorna rör inte backen men jag tycker fortfarande de är långa. För att vara en så liten hund hsr han rejäla klor!
Visa bifogad fil 180268
Men ja! Eftersom han är så liten är det så små marginaler också.Åh vad svårt med så svarta klor också!
Jag tycker inte de är för långa.Så här ser min ut nu. Klorna rör inte backen men jag tycker fortfarande de är långa. För att vara en så liten hund hsr han rejäla klor!
Visa bifogad fil 180268
Vet faktiskt inte. Inte sett något om just klorna. Men han har fått beröm för fina tassar på utställningJag tycker inte de är för långa.
De finns ju där av en orsak och kortare får väl inte grepp?
Hur bör rasens tassar se ut ?
Upplever inte att hundar med kattassar har svårt att få grepp faktiskt, de borrar liksom ner dem på nått vis ändå.Jag tycker inte de är för långa.
De finns ju där av en orsak och kortare får väl inte grepp?
Hur bör rasens tassar se ut ?
Jag tycker att de är helt okej, klart de kan vara ännu kortare men de är inte i närheten av för långa.Så här ser min ut nu. Klorna rör inte backen men jag tycker fortfarande de är långa. För att vara en så liten hund hsr han rejäla klor!
Visa bifogad fil 180268
Det är så när man har små hundar. De klorna kan aldrig bli lika korta som på en staffe exempelvis där man kan ha klor som är typ tre millimeter långa om man sköter domMin hund är pytteliten och har dessutom lågt ansatta klor. Därför tycker jag hela tiden de ser lite för långa ut. Det blir som aldrig så snyggt som på din bild.