Bukefalos 28 år!

Persienner

Rie

Trådstartare
Svärmor har fått nya fönster i lägenheten. Tyvärr så har de inte persienner i sig.
Vi ska nu försöka hitta några som spänns fast innanför fönstret utan att man behöver borra.
Har googlat en hel del men bara hittat sådana man skruvar fast.
Finns det? Någon som har?
Var är de köpta då?
 
Svärmor har fått nya fönster i lägenheten. Tyvärr så har de inte persienner i sig.
Vi ska nu försöka hitta några som spänns fast innanför fönstret utan att man behöver borra.
Har googlat en hel del men bara hittat sådana man skruvar fast.
Finns det? Någon som har?
Var är de köpta då?

Elgiganten har verkar finnas i lite olika storlekar. Har dock ingen aning om kvalitet eller om de är bra.

https://www.elgiganten.se/product/t...lemmfix-utan-att-borra-70x200-cm-svart/396087
 

Liknande trådar

Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
635
Senast: Trott
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
786
Senast: Guldaskig
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
939
Senast: Tonto
·
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 819
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp