Bukefalos 28 år!

Perstorps ridhusunderlag?

Moreeeno

Trådstartare
Jag ska tävla i Perstorp nästa helg men fick höra från en vän att underlaget är lite sådär. Blev då lite orolig eftersom jag verkligen vill att underlaget ska vara på topp för att min häst ska starta där då det är höjder som sliter.
Undrar därför om det finns någon från klubben som läser detta och kan berätta för mig om det stämmer eller om underlaget är bra?
 
Sv: Perstorps ridhusunderlag?

Vad var felet? Halt, hårt, knöligt?
Ska också tävla där fast bara 1m och 1,10 men det är första 1,10 klassen på länge så jag är nog lite nervös. Vill inte ha dåligt underlag också!
 
Sv: Perstorps ridhusunderlag?

Varför är det så svårt att få ut ryttarmeddelande och startlistor????
 
Sv: Perstorps ridhusunderlag?

Frågade idag min gamla tränare vad hon visste om underlaget.
Halt i hörnorna var svaret men det var ett tag sen hon var där.
Hon hade uppfattningen att det var lite mjukt och släppte mao inte hemskt att hoppa på men man få rida samlat och inte som en flåbuse ;)
 
Sv: Perstorps ridhusunderlag?

Ojämt! Men fästet var okej.
Kände åsarna efter harven när man gick där inne. Sen skulle dom vara duktiga och harva mellan klasserna men missade bla landningen efter 1an så där var helt gropigt.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 442
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 745
Senast: Lhas
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 035
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 191
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp