Pessoa magic system

Iddefixen

Trådstartare
Är det någon som vet om dessa bett finns att få tag på i sverige?

De verkar helt suveräna och vad jag förstår så är det ett helt nytt tänkande bakom dessa bett.

Vad tror ni om dem?

De finns att köpa genom de affärer som har Källqvists grejer. Så särskilt nytt är dock inte tänkandet, gamla bett i nya upplagor, även om någon enstaka häst kanske kan hitta en favorit bland dessa bett. För stora allmänheten är det dock mest slöseri med pengar. Kan också meddela att i broschyren så var KONTROLL nyckelordet...

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
795
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
993
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
978
Senast: Tora
·
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
405
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka