Pessoa magic system

Iddefixen

Trådstartare
Är det någon som vet om dessa bett finns att få tag på i sverige?

De verkar helt suveräna och vad jag förstår så är det ett helt nytt tänkande bakom dessa bett.

Vad tror ni om dem?
 
Har aldrig hört talas om dom betten :o
Finns dom på nätet :confused:
 
De finns att köpa genom de affärer som har Källqvists grejer. Så särskilt nytt är dock inte tänkandet, gamla bett i nya upplagor, även om någon enstaka häst kanske kan hitta en favorit bland dessa bett. För stora allmänheten är det dock mest slöseri med pengar. Kan också meddela att i broschyren så var KONTROLL nyckelordet...
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
809
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: Wysiwyg
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: seahawk
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
Svar
11
· Visningar
1 074
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bukefalos bokbingo juni-oktober 2024
  • Semester i London
  • Vad gör vi? Del CC

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp