Bukefalos 25 år!

Pessoa magic system

Iddefixen

Trådstartare
Är det någon som vet om dessa bett finns att få tag på i sverige?

De verkar helt suveräna och vad jag förstår så är det ett helt nytt tänkande bakom dessa bett.

Vad tror ni om dem?

B

blondi3958

Har aldrig hört talas om dom betten :o
Finns dom på nätet :confused:

De finns att köpa genom de affärer som har Källqvists grejer. Så särskilt nytt är dock inte tänkandet, gamla bett i nya upplagor, även om någon enstaka häst kanske kan hitta en favorit bland dessa bett. För stora allmänheten är det dock mest slöseri med pengar. Kan också meddela att i broschyren så var KONTROLL nyckelordet...

Liknande trådar

Utrustning Jag ska köpa nytt bett till min ponny då det vi har nu är för litet. Han har 11,5 i fasta ringar men vilken storlek blir det då med lösa...
Svar
5
· Visningar
347
Samhälle Ingen aning om jag lägger den här tråden rätt nu :o Ett litet problem har uppkommit plötsligt, och jag fattar inte varför eller vad som...
Svar
12
· Visningar
590
Hästhantering Det börjar dra ihop sig nu och jag funderar på hur jag ska lösa och tänka kring två punkter när hästarna ska hem. Nya hästen ska...
Svar
8
· Visningar
631
Hundavel&Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 396

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021 - del 2
  • Allmänna fodertråden

Hästrelaterat

• Pass vid avlivning
  • Födda 2017 del 3