Bukefalos 28 år!

Pessoa Paris

W

Winnie

Hallo!

Jeg lurer på om det er noen som kjenner til merket Pessoa Paris? Det skal være en hoppsadel. Var inne på Pessoa sine hjemmesider, men fant ikke modellen der:confused:

Har aldri hørt om denne modellen, bare Prestige sin Paris!

Har noen greie på denne salen og lan tipse litt om hvordan den er blir jeg kjempe glad! Skal kjøpe hoppsadel til den nye hesten min, og har funnet ut at Pessoa ligger bra på henne, men strever litt med å finne en Pessoa i MW, og ikke M eller W!!! Skal kjøpe begagnat, så litt Ok å vite hva man bør passe på;)

Takk for svar om noen har, klem fra meg :)
 
Sv: Pessoa Paris

Pessoa Paris är en gammal modell som ej finns mer..... Men det kan stå Paris på andra modeller också, om dom är tillverkade där.

Jag hade en Pessoa Legacy XL och den fanns endast i smal, normal och vid, alltså N,M,W. Ej i MW. Så dom kanske inte tillverkas i den bomvidden, utan M har ersätt den.
 
Sv: Pessoa Paris

Ok, takk for svar! Vet du hvor lenge siden disse ble produsert, og hvordan de var i forhold til de nyere modellene? Vet du om det var ullstopping i dem?
 
Sv: Pessoa Paris

Har aldrig sett en ullstoppad Pessoa... Är nog bortåt tio år skulle jag tro?
Helt ärligt skulle ja fraråda dig starkt att köpa en begagnade pessoa om det inte finns garantier eller papper på sadeln, då väääldigt många pessoa-sadlar har blivit sneda i bommen efter kort tid och även varit sneda från fabriken..

Finns mkt bättre sadlar att få tag på!
 
Sv: Pessoa Paris

Centaur skrev:
Har aldrig sett en ullstoppad Pessoa... Är nog bortåt tio år skulle jag tro?
Helt ärligt skulle ja fraråda dig starkt att köpa en begagnade pessoa om det inte finns garantier eller papper på sadeln, då väääldigt många pessoa-sadlar har blivit sneda i bommen efter kort tid och även varit sneda från fabriken..

Finns mkt bättre sadlar att få tag på!
Jag kan inte annat än hålla med dig!
Jag köpte en av dom första Pessoasadlarna (Paris) när dom introducerades i sverige för ganska länge sen, trots att sadeln använts mkt lite (så himla obekväm) är den sned! :banana: :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
491
Senast: EZMK
·
Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Svar
39
· Visningar
2 151
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 062
Senast: Lobelia
·
Utrustning Så min lille hest er øm i mage muskulaturen, og jeg lurer på å kjøpe en ny gjord til hoppsadelen. Finnes det noe ala Eric Tissant...
Svar
7
· Visningar
586
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp