Pigmentförändringar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Minnie

Trådstartare
Ska utomlands i tre veckor i sommar o har hört att man ska undvika att sola när man är gravid för att man kan få pigmentförändringar som inte går tillbaka. Någon som har erfarenheter av detta problem? Undrar om jag ska vara tvungen att tillbringa hela semestern i skuggan...? Kan tillägga att jag kommer vara i v 13 när jag åker o att jag har halvlätt för att bli brun om det har någon betydelse.
 
Sv: Pigmentförändringar

Jag vet faktiskt inte, men när jag var gravid på sommaren, så lät jag aldrig magen vara bar.
 
Sv: Pigmentförändringar

Fick pigment förändringar i ansiktet (pannan, "mustasch" och fläckar på kinderna)
Kommer nu som ett brev på posten varje sommar:( :( :( (19 år sen jag fick barn)
Sola lugnt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 569
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 704
Senast: jemeni
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 039
Senast: Migo
·
Hundträning Hur tänker ni med motion sommartid? Jag är ganska nojjig och det går väldigt mkt ut över min egen träning då min hund inte tycker det...
2
Svar
24
· Visningar
2 256
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp